Projekt penziónu - manažérska ekonomika
		
		
		
		Popis:
		Ukážka:
1. Čo je to marketingový manažment
Marketingový manažment je procesom racionálneho riadenia marketingových aktivít zohľadňujúcich potreby organizácie, ale aj potreby zákazníkov. Zmyslom marketingového manažmentu je racionálnosť v zmysle časovo najvhodnejšieho, kvalitného a cenovo prijateľného vyhovenia potrebám zákazníkov a racionálnosť v zmysle hospodárneho vynakladania kapitálu organizácie a jeho maximálne zhodnotenie pri úspešnom uspokojovaní potrieb a požiadaviek zákazníkov. Táto otázka zároveň spočíva aj v zákazníkovej akceptácii výrobcom uplatňovaných marketingových postupov, ktorými dotvára a ovplyvňuje trh.
Marketing v súčasných podmienkach chápeme ako koncepciu riadenia podniku, ktorá sa neustále snaží o nájdenie rovnováhy medzi pomerne protichodnými záujmami zákazníka na jednej strane a firmy na strane druhej. Znamená to sústavné sledovanie a následné prispôsobovanie sa existujúcim podmienkam a požiadavkám trhu za účelom dosahovania podnikových cieľov.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  marketingový manažment
		  		  marketingový mix
		  		  legislatívna forma
		  		  transformačný proces
		  		  prostredie podniku
		  		  stratégia
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Obsah:
 TEORETICKÁ ČASŤ:
 1. Čo je to marketingový manažment
 2. Marketingová koncepcia
 3. Analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia
 4. Tvorba marketingovej stratégie
 5. Marketingový MIX
 6. Kontrola a prehodnotenie marketingovej stratégie
 PRAKTICKÁ ČASŤ:
 1. Základné údaje o spoločnosti
 2. Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti Penzión Zornička
 3. Legislatívna forma
 - kapitál podniku
 4. Opis výrobnej činnosti
 - transformačný proces - reštauračné služby
 - transformačný proces - hotelové služby
 - dodávatelia
 - možnosti substitútov v sortimente nákupu a ich dodávateľov
 5. Analýza interného prostredia podniku
 6. Analýza externého prostredia podniku
 7. Analýza silných a slabých stránok podniku, jeho príležitosti a hrozby - SWOT
 8. Návrh organizačnej štruktúry a personálneho vybavenia spoločnosti
 - opis riadiacich funkcií a činností podniku
 9. Marketingová stratégia
 10. Stratégia v oblasti ľudských zdrojov
 POUŽITÁ LITERATÚRA
Zdroje:
		    
		    		    - Synek, M. a kol.: Manažérska ekonomika. Praha: Grada Publishing, 1996
- Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.: Základy marketingu. Bratislava: 2007
- ŠLOSÁR, R.: Výkladový slovník ekonomických pojmov, Bratislava, SPN 1992.
- ĎAĎO, J.: Marketing v drobnom a strednom podnikaní, Banská Bystrica, 1994.
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.