Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 303   projektov
12 nových

Marketingová štúdia - penzión

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
28 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2634
Posledná úprava
01.03.2017
Zobrazené
6 032 x
Autor:
borka2608
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:

Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti Penzión Zornička:

Poslanie firmy:
Poslaním našej firmy je čo najefektívnejšie využívanie všetkých vedomostí, skúseností a zručností nášho pracovného potenciálu, ktorým ponúkame predovšetkým zahraničnému klientovi komplexné služby v oblasti nadštandardného ubytovania, kvalitným reštauračných služieb a plného doplnkového servisu. Garantujeme našu maximálnu flexibilitu z pohľadu stále sa meniacich potrieb a požiadaviek našich „náročnejších“ zákazníkov. Taktiež sa snažíme o rozvoj cestovného ruchu v atraktívnej a nemenej známej turistickej oblasti akou bezpochyby sú aj Donovaly.

Vízia firmy:
Chceme sa dostať na popredné miesta nielen v slovenskom rebríčku poskytovania reštauračných a ubytovacích služieb, ale i na prvé miesto v povedomí širokej verejnosti. Nechceme sa zaoberať len kľúčovými aktívami (financie, štruktúra), ale chceme skôr stavať na ľudskej stránke podnikania, reakciách, znalostiach a schopnostiach. Našou prioritou je patriť medzi firmy s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivosťou a profesionalitou pri udržiavaní stálych, ale získavaní nových zákazníkov. Chceme získať podporu zo strany našich zamestnancov i zákazníkov, čo by viedlo ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom.

Kľúčové slová:

opis firmy

marketingová filozofia

produkčná koncepcia

marketingový mix

marketingová komunikácia

strategické plánovanie

marketingový projekt



Obsah:
  • ŠTÚDIA č.1 - Charakteristika a opis firmy
    1. Základné údaje o spoločnosti
    2. Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti
    3. Legislatívna forma
    4. Kapitál podniku
    5. Oblasti nákupu
    6. Zoznam dodávateľov
    7. Odbyt
    ŠTÚDIA č.2 - Marketingové filozofie a úloha marketingu
    1. Produkčná koncepcia
    2. Produktová koncepcia
    3. Predajná koncepcia
    4. Marketingová koncepcia
    5. Koncepcia spoločenského marketingu
    6. Marketingový mix
    7. Produkt
    8. Cena
    9. Marketingová komunikácia
    ŠTÚDIA č.3 - Strategické plánovanie
    1. Strategické plánovanie
    2. Definícia poslania
    3. Podnikové ciele
    4. Podnikateľské portfólio
    ŠTÚDIA č.4 - Marketingové prostredie
    1. Analýza SWOT
    2. Analýza zákazníkov
    3. Analýza konkurencie
    4. Analýza dodávateľsko - odberateľských vzťahov
    5. Analýza marketingového makro prostredia
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • Synek, M. a kol.: Manažérska ekonomika. Praha: Grada Publishing, 1996
  • Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.: Základy marketingu. Bratislava: 2007
  • ŠLOSÁR, R.: Výkladový slovník ekonomických pojmov, Bratislava, SPN 1992.
  • ĎAĎO, J.: Marketing v drobnom a strednom podnikaní, Banská Bystrica, 1994.
  • Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001