Popis:
Seminárna práca o marketigovom audite z knihy Strategický marketing od D. Lesákovej.
Témou mojej práce bol marketingový audit, takže mojou snahou bude vysvetliť pojem marketingový audit, charakterizovať jeho zložky, objasniť proces jeho realizácie a poukázať na jeho význam.
Audit sa spája vo všeobecnosti s finančnou stránkou podniku ako účtovný audit, ale v podnikovej praxi sa stretávame aj s ďalšími typmi auditov a to napr. s auditom kvality, auditom riadenia, personálnym auditom, auditom výroby, finančným auditom alebo forezným auditom. Sú to nezávislé a odborné kontroly určitých podnikových funkcií. Pre podnik sú dôležité z hľadiska jeho uplatnenia v náročných podmienkach konkurenčného prostredia.
Kľúčové slová:
marketing
audit
marketingový audit
audítor
Kotler
Meffert
marktingové prostredie
stratégia
marketingová stratégia
swot
analýza
Obsah:
- PODSTATA MARKETINGOVÉHO AUDITU
KOMPONENTY MARKETINGOVÉHO AUDITU
PROCES MARKETINGOVÉHO AUDITU:
1. Zostavenie cieľov a sfér
2. Zhromažďovanie údajov
3. Príprava a prezentácia správy
ZHRNUTIE - VÝZNAM MARKETINGOVÉHO AUDITU
Zdroje: