Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingová stratégia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7988
Posledná úprava
02.11.2018
Zobrazené
1 054 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úsek riaditeľa - jeho poslaním je zodpovedať za chod spoločnosti, dozerať na jednotlivé úseky jemu podriadené, rozhodovať v dôležitých otázkach ďalšieho vývoja spoločnosti a podpisovať dôležité kontrakty. Osobitným poslaním je kontakt so zákazníkmi. Do jeho pôsobnosti spadá vybavovanie žiadostí a prípadných sťažností od klientov a zákazníkov.

Obchodno-prevádzkový úsek - do tejto sekcie spadajú štyri strediská ako môžeme vidieť vo vyššie uvedenej schéme. Zástupcovia jednotlivých stredísk vypracovávajú obchodné plány, prípadne plány služieb v závislosti od ich zamerania. Zodpovedajú za prevádzku a obchod, distribúciu výrobkov (Stredisko F&B), spracovávajú zmluvy s dodávateľmi, ...

Prevádzkovo-technický úsek - priama zodpovednosť za technický stav, prevádzku, príjem a vybavovanie dokumentácie týkajúcej sa fungovania podniku po technickej stránke, ...


Kľúčové slová:

Organizačná štruktúra

Charakteristika spoločnosti

Hodnotenie výsledkov

Marketingová stratégia



Obsah:
  • I. Základné údaje o podniku -3-
    II. Organizačná štruktúra -5-
    III. Charakteristika spoločnosti -6-
    IV. Poslanie a vízia -8-
    V. Marketingová stratégia -9-
    VI. Miera formalizácie dokumentov -11-
    VII. Využívané zložky marketingového mixu -12-
    VIII. Systém hodnotenia spokojnosti a starostlivosti o zákazníka -13-
    IX. Marketingová analýza okolia a konkurencie -14-
    X. Metódy využívané pri marketingových aktivitách -15-
    XI. Hodnotenie výsledkov marketingovej komunikácie -15-
    Záver -17-