Popis:
Značka Audi patrí medzi popredné firmy v oblasti vývoja a inovácii nielen pre odborníkov, ale aj pre sirokú verejnosť. To podnietilo našu zvedavosť a prinútilo nás hlbšie si všímať a spoznávať nielen produkty tejto firmy, ale aj firmu samotnú, jej inovačný potenciál, výrobu ako aj jej konkurenciu.
Cieľom tejto práce je priblížiť firmu ako takú. V úvode sa budeme stručne venovať histórii vývoja firmy, charakterizujeme si najdoležitejšie vývojové výdobytky. V rámci marketingového prostredia sa sustredíme na konkurenciu. Povieme si niečo o najdôlezitejších produktoch ako aj ich cenách. Záverom si priblížime služby spojené v predajom vozidiel, distribúciu áut samotných ako aj spôsoby komunikácie firmy so zákazníkmi.
Kľúčové slová:
Audi
značka
marketing
produkt
zákazníci
marketingová komunikácia
konkurencia
segmentácia
predaj vozidiel
distribúcia áut
trhový podiel
Obsah:
- Obsah
Úvod
Vývoj značky
Najvýznamnejšie inovácie firmy AUDI
Segmentácia
1. Súkromní zákazníci
2. Obchodní zákazníci
Konkurencia
Podukt
Služby
Marketingová komunikácia
Firma
Použitá literatúra
Zdroje: