Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing firmy AUDI

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
52 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10705
Posledná úprava
12.06.2019
Zobrazené
2 681 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Značka Audi patrí medzi popredné firmy v oblasti vývoja a inovácii nielen pre odborníkov, ale aj pre sirokú verejnosť. To podnietilo našu zvedavosť a prinútilo nás hlbšie si všímať a spoznávať nielen produkty tejto firmy, ale aj firmu samotnú, jej inovačný potenciál, výrobu ako aj jej konkurenciu.

Cieľom tejto práce je priblížiť firmu ako takú. V úvode sa budeme stručne venovať histórii vývoja firmy, charakterizujeme si najdoležitejšie vývojové výdobytky. V rámci marketingového prostredia sa sustredíme na konkurenciu. Povieme si niečo o najdôlezitejších produktoch ako aj ich cenách. Záverom si priblížime služby spojené v predajom vozidiel, distribúciu áut samotných ako aj spôsoby komunikácie firmy so zákazníkmi.

Kľúčové slová:

Audi

značka

marketing

produkt

zákazníci

marketingová komunikácia

konkurencia

segmentácia

predaj vozidiel

distribúcia áut

trhový podiel



Obsah:
  • Obsah
    Úvod
    Vývoj značky
    Najvýznamnejšie inovácie firmy AUDI
    Segmentácia
    1. Súkromní zákazníci
    2. Obchodní zákazníci
    Konkurencia
    Podukt
    Služby
    Marketingová komunikácia
    Firma
    Použitá literatúra

Zdroje: