Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Kontrola marketingovej stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33903
Posledná úprava
25.05.2010
Zobrazené
1 297 x
Autor:
lostris1501
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová kontrola je proces zisťovania a hodnotenia výsledkov realizácie marketingových stratégií i plánov a proces uplatňovania korigujúcich opatrení na zabezpečenie splnenia marketingových cieľov. Subjektom kontroly sú pracovníci. Ktorí vykonávajú činnosti spojené s tvorbou, plánovaním a realizáciou marketingových činností podniku. Objektom kontroly je všetko, čo sa týka práce marketingových pracovníkov , celý systém fungovania marketingovej činnosti podniku. Cieľom je zistiť úroveň realizácie plánovaných marketingových činností a navrhnúť konkrétny plán korekcií. K návrhu korektúr možno pristupovať dvoma spôsobmi:
· Využiť princíp spätnej väzby
· Využiť princíp poznania predpokladaného správania

Kľúčové slová:

Faktory kontroly

Druhy marketingových kontrol

Kontrola časového plnenia úloh

Kontrola ziskovosti a efektívnosti

Strategická kontrola

Výkon a organizácia kontroly

Kontrola implementácie projek...