Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Inovácie v hotelierstve

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
50 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3508
Posledná úprava
07.04.2017
Zobrazené
2 822 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod

Inovácie a inovačná aktivita podnikov je v súčasnej znalostnej ekonomike jedným zo základných predpokladov úspešného fungovania organizácií v čím ďalej tým viac sa prehlbujúcej a internacionalizujúcej konkurencii.
V prvej časti tejto práce sa zameriam na vysvetlenie podstaty a významu inovácií a špecifík inovácií v podnikoch služieb. Podrobnejšie rozoberiem inovácie ľudského faktora a spomedzi nich sa budem sústrediť na inováciu systémov motivácie.
V druhej - praktickej časti seminárnej práce budem aplikovať teóriu o inováciách ľudského zdroja na podnik cestovného ruchu a to konkrétne na trojhviezdičkový hotel Grand v Prešove. Podstatou inovácie v uvedenom ubytovacom zariadení bude navrhnutie a zavedenie nového, účinnejšieho systému motivácie a odmeňovania pracovníkov.
Túto inováciu som si vybrala preto, lebo si myslím že aj keď sa tejto téme v slovenských podnikoch ešte nevenuje dostatok pozornosti, pre ich úspešné fungovanie je veľmi dôležitá, lebo je jedným z predpokladov zvyšovania spokojnosti a výkonov zamestnancov a teda v konečnom dôsledku spokojnosti zákazníkov. A pri poskytovaní služieb by mala práve spokojnosť zákazníkov byť konečným cieľom akejkoľvek inovácie.

Kľúčové slová:

význam inovácií

služby

inovácie

ľudské zdroje

odmeňovanie zamestnancov

inovovanie

bariéry



Obsah:
  • 1. Úvod 2
    2. Podstata a význam inovácií 3
    1.1. Inovácie v službách 3
    1.2. Inovácie ľudských zdrojov 4
    3. Inovácia ľudských zdrojov - systému motivácie a odmeňovania zamestnancov v hoteli Grand. 6
    3.1. Podstata a cieľ inovácie 6
    3.2. Charakteristika podniku 6
    3.3. Ľudské zdroje, ich motivácia a odmeňovanie 7
    3.3. Dôvod zavedenia inovácie 8
    3.4. Popis inovovaného systému 9
    3.5. Prínosy inovácie 10
    3.5. Bariéry inovácie a spôsoby ich prekonávania 11
    4. Záver 12