Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Image spoločnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5955
Posledná úprava
11.12.2017
Zobrazené
1 444 x
Autor:
monzo
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Imidž je určitým obrazom toho, ako obchodnú značku či spoločnosť vníma jej okolie. K úspechu vás nedovedú len vaše produkty a služby, ale aj celkové správanie firmy, ktoré vníma verejnosť aj obchodní partneri. Záleží na povesti, ktorú si spoločnosť počas svoje existencie na trhu vybudovala a predovšetkým udržala.

2. „ značka je to, čo zostane, keď vám zhorí fabrika“ povedal svojho času David Ogilvy a jeho historické slová znejú dnes možno ešte aktuálnejšie.
Dobrý imidž sa stáva synonymom úspechu, predstavuje jednu z najväčších hodnôt značky a následne aj spoločnosti. Štúdie dokazujú, že imidž ovplyvňuje ekonomické výsledky.
„Čím lepší imidž máte, tým ste ekonomicky silnejší.“ (S. Bubánová) Imidž je kúzelný v tom, nech robíte čokoľvek, alebo nič - cieľová skupina to vníma. Nie je plne v réžii spoločnosti, dá sa však ovplyvňovať a efektívne riadiť. Pritom však je potrebné využívať také nástroje integrovanej komunikácie, aby váš obraz bol v očiach cieľovej skupiny čo najlepší. Imidž je veľmi krehká vec, ktorú je nevyhnutné strážiť ako oko v hlave a neustále s ním pracovať.

Kľúčové slová:

image

imidž

psychológia

obchod

asociácie

kultové značky



Obsah:
  • Obsah 1
    Čo je image ? 2
    Image je výzvou pre celú firmu 3
    Image súvisí s úspechom 4
    Image určuje štýl 5
    Sledujte asociácie 7
    Faktory ovplyvňujúce image 8
    Kultové značky 9
    Zdroje 10