Popis:
		1 AKTIVITA - POČÚVAM/ NEPOČÚVAM
Opis hry:
Dvaja žiaci sa medzi sebou rozprávajú, ale nereagujú na myšlienky toho druhého. Každý si „melie“ svoje, napr. jeden o chytaní rýb a druhý o umení. Hra začína tým, že vyzveme dvoch žiakov, aby predstúpili pred ostatných. Jeden žiak si náhodne vytiahne papierik, na ktorom bude napísaná komunikačná chyba, ktorú musí znázorniť. Druhý žiak si vytiahne tému, na ktorú bude niečo rozprávať. Napr. Janka si vytiahne ako komunikačnú chybu - skákanie do rečí. Danka tému - môj dnešný deň. Danka sa bude snažiť Janke porozprávať, ako prebiehal jej dnešný deň. Janka jej ale bude skákať do rečí. Úlohou ostatných žiakov je prísť na to, o akú komunikačnú chybu sa jedná a ako by ju napravili/ ako by to malo byť správne. Ten kto uhádne si zvolí ďaľšieho hráča a opakujeme. 
Ciele:
· Identifikovať komunikačné chyby
· Diskutovať o komunikačných chybách
· Osvojiť si správny spôsob komunikácie
· Podporiť pozornosť pomocou rozvíjania rečových, jazykových, sluchových a komunikačných zručností
...
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  etická výchova
		  		  komunikačné chyby
		  		  otvorená komunikácia
		  		  komunikácia
		  		  reč
		  		  jazyk
		  		  sluch
		  		  diskusia
		  		  rozhovor
		  		  rozprávanie
		  		  pedagogika
		  		  primárna pedagogika
		  		  predprimárna pedagogika
		  		  etika
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1 AKTIVITA - POČÚVAM/ NEPOČÚVAM
 Opis hry
 Ciele
 Organizačné formy
 Metódy
 Prostriedky
 Veková kategória
 Časové trvanie
 2 KOMUNIKAČNÉ CHYBY
 3 TÉMY NA ROZPRÁVANIE
 ZDROJE
Zdroje: