Popis:
Na rôznych riadiacich úrovniach sú požadované rôzne typy informácií. Vrcholový manažment pracuje s informáciami na strategickej úrovni, ktoré majú špecifické vlastnosti. Informačná technika umožňuje intenzívne využívať matematické a štatistické metódy spracovania informácií.
V strategickom marketingu mať dobré informácie znamená predovšetkým identifikovať:
- nových konkurentov na trhu
- nové produkty na trhu
- potreby a želania zákazníkov
- vlastné silné a slabé stránky, príležitosti a ohrozenia vonkajšieho prostredia
- informácie na podporu rozhodovania
Kľúčové slová:
manažment
informačná technika
trh
zákazník
spotrebiteľ
internet
strategický marketing
agregácia
počítačová podpora
informačný systém
Obsah:
- 1. Počítačová podpora strategického marketingu
2. Spojenie marketingového a manažérskeho informačného systému
3. Využitie internetu pre strategický marketing