Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Medzinárodné marketingové prostredie a segmentácia zákazníkov

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15638
Posledná úprava
02.12.2008
Zobrazené
3 057 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Vo všeobecnosti marketingové prostredie tvoria nekontrolovateľné faktory, ktoré obklopujú podnik.
Úspešnosť firmy závisí od jej schopnosti prispôsobiť svoj marketingový mix vývoju prostredia. Marketingové prostredie sa skladá z mikroprostredia a makroprostredia.
Mikroprostredie tvoria zložky obklopujúce podnik zblízka, ktoré ovplyvňujú jeho schopnosti a výkonnosť.
Makroprostredie vytvárajú širšie spoločenské vplyvy, ktoré pôsobia na celé mikroprostredie.

V tejto práci som analyzoval medzinárodné marketingové prostredie a segmentoval zákazníkov občianského združenia STROM s plánovanou fiktívnou expanziou na trhy v Českej republike.

Kľúčové slová:

Marketingové prostredie

Segmentácia zákazníkov