Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový plán - Orange

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
111 x
Veľkosť
1,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3583
Posledná úprava
24.04.2017
Zobrazené
3 391 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Na Slovensku pôsobí od 15. januára 1997, kedy sa ako prvý mobilný operátor na Slovensku začal prevádzkovať digitálnu mobilnú sieť štandardu GSM na frekvencii 900 MHz. 15. novembra 1999 spustili aj komerčnú prevádzku mobilnej siete na frekvenčnom pásme 1800 MHz.

Od 27.3.2002 poskytuje svoje služby pod značkou Orange a obchodné meno spoločnosti je od tohto dátumu Orange Slovensko, a.s. V súčasnosti je nielen najväčším poskytovateľom mobilných telekomunikačných služieb, ale aj najväčším telekomunikačným operátorom na Slovensku podľa počtu zákazníkov aj podľa výnosov. Poskytuje hlasové a dátové služby založené na technológii GSM/GPRS a EDGE. V septembri 2005 sa ako prví spustili testovaciu prevádzku služieb tretej generácie v štandarde UMTS. Svoju dôveru nám prejavuje už viac ako 3 000 000 aktívnych zákazníkov. Im všetkým, ale aj celej verejnosti ponúka predstavu jasnej budúcnosti, v ktorej ľudia budú môcť spolu komunikovať kedykoľvek budú chcieť a kdekoľvek sa budú nachádzať. 100 % akcií Orange Slovensko vlastní spoločnosť Orange S.A., ktorej väčšinovým majiteľom je spoločnosť France Telecom.
Spoločnosť Orange Slovensko sa v roku 2003 rozhodla pripojiť k iniciatíve medzinárodnej skupiny Orange s názvom Program spoločenskej zodpovednosti, ktorá je pre nás prirodzeným rozšírením podnikateľskej filozofie a hodnôt. Zaujíma nás spoločenský, etický či ekologický dopad našich aktivít na život spoločnosti, v ktorej žijeme a pre ktorú pracujeme. Ako jedna z prvých firiem na Slovensku uverejnili aj podrobnú správu o plnení záväzkov, ktoré pre túto spoločnosť vyplývajú z Programu spoločenskej zodpovednosti.

Kľúčové slová:

marketingový plán

Orange

swot

steep

porterova analýza

segmentácia trhu

očakávanie zákazníkov



Obsah:
  • Úvod
    1 Charakteriztika spoločnosti orange 2
    2 Analýzy 7
    2.1 Analýza produktu 7
    2.2 Segmentácia trhu 9
    2.3 Analýza potrieb a očakávaní zákazníkov 11
    2.4 Analýza konkurencie 15
    2.5 Porterova analýza 21
    2.6 Steep analýza 25
    2.7 S.w.o.t. analýza 28
    3 Marketingové ciele 33
    3.1 Marketingový cieľ č. 1 33
    3.2 Marketingový cieľ č. 2 -38-
    Záver 43
    Prílohy 44
    Príloha č. 1 - dotazník 44
    Príloha č. 2 - plagát 46
    Príloha č. 3 - orgány spoločnosti orange 47