Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingová komunikácia - Tchibo

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
19 x
Veľkosť
2,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35852
Posledná úprava
19.11.2010
Zobrazené
1 331 x
Autor:
nikus33
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Len málo príro¬dných produktov vyžaduje toľko ľudského úsilia, znalostí a staro¬stl¬i-vosti ako káva. Ako povzbu¬dzujúci prostriedok i symbol pohody a relaxácie nás sprevádza po celý deň. Nie nadarmo sa hovorí, že čerstvá káva je priateľom dobrých myšlienok, slov a diel. Káva môže mať nespo¬četné množstvo chuťových i aroma¬ti¬ckých vlastností, závislých od miesta pôvodu kávových zŕn, ich kvality, spraco¬vania, danej odrody, konkrétneho zberu, spôsobu praženia a samozrejme receptúry, vďaka ktorej káva získava požadovaný chuťový profil a svoju jedine¬čnosť. Dôležitou bodkou na ceste za perfe¬ktnou šálkou kávy je potom spôsob jej prípravy. Či už ale dávate prednosť tureckej káve alebo espressu, kávu si osladíte cukrom, zjemníte smotanou alebo radšej priostríte likérom, venujte dosta¬točnú pozornosť výberu samotnej kávy a buďte nároční.

Kľúčové slová:

Tchibo

Eduscho

káva



Obsah:
  • OBSAH


     


    1. Charakteristika produktu ...................................................................................................2


    1. 1 Popis firmy..............................................................................................................3


    2. Definovanie cieľov................................................................................................................4


    3. Definovanie cieľových skupín..............................................................................................5


    4. Definovanie posolstva...........................................................................................................5


    5. Plánovanie jednotlivých prostriedkov a médií...................................................................5


                5. 1 TV reklama.............................................................................................................5


                5. 2 Podpora predaja.....................................................................................................6


                5. 3 Marketingový event...............................................................................................6


    6. Časovanie..............................................................................................................................7


    7. Návrh hodnotenia.................................................................................................................7