Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingová komunikácia fiktívnej firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
39 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7234
Posledná úprava
16.01.2018
Zobrazené
1 904 x
Autor:
adrianacipri
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
CONSULT s.r.o. je fiktívna spoločnosť s fiktívnym sídlom v Žiline. Predmetom činnosti je poradenská činnosť v oblasti čerpania prostriedkov z fondov EÚ, vrátane vypracovania projektov pre čerpanie projektových podpôr z príslušných operačných programov. Firma pôsobí v tejto činnosti piaty rok. V prvom roku pôsobenia sa zaoberala hlavne poradenskou činnosťou pre subjekty, ktoré mali záujem o čerpanie prostriedkov z predvstupového programu SAPARD, kde cieľovou skupinou zákazníkov boli hlavne subjekty podnikajúce v poľnohospodárstve a v spracovateľskom priemysle poľnohospodárskych produktov, ako aj obce, ktoré boli takisto oprávnenými žiadateľmi pre prostriedky z predvstupového fondu SAPARD. Ide teda o firmu, ktorá poskytuje poradenskú službu, teda činnosť alebo úžitok, ktorú môže jedna strana (spoločnosť CONSULT s.r.o.)poskytnúť druhej, táto činnosť je nemateriálnej povahy a jej výsledkom nie je nadobudnutie vlastníctva; firma musí brať do úvahy pri navrhovaní marketingových plánov jej nemateriálnu povahu, neoddeliteľnosť, v oblasti vypracovania projektov pre čerpanie projektových podpôr hlavne variabilitu a neskladovateľnosť.

Kľúčové slová:

fiktivna spoločnosť

marketingová komunikácia

firma

marketing

zákazník

operačný prográm



Obsah:
  • 1. Charakteristika firmy
    2. Marketingový komunikačný systém spoločnosti CONSULT s.r.o.