Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi vo vybranom poniku

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40030
Posledná úprava
15.04.2012
Zobrazené
1 037 x
Autor:
rozpravka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
S rastom dynamiky trhu služieb a intenzity konkurencie sa manažment riadenia vzťahov so zákazníkmi stal kľúčovým faktorom odlíšenia úspešných a neúspešných podnikov. Úspech ktorejkoľvek spoločnosti určujú zákazníci, ich spokojnosť s produktmi danej firmy, ich spokojnosť s prístupom k nim a ich ochota sa k firme vracať. Práve preto musí každá firma venovať zákazníkom zodpovedajúcu pozornosť a čas. To však môže byť v praxi veľmi ťažké.

Cieľom mojej seminárnej práce je na základe teoretických poznatkov analyzovať manažérstvo vzťahov so zákazníkmi vo vybranom podniku služieb NetSpace s.r.o..

Kľúčové slová:

CRM

zákazníci

produkty

služby

cena

distribúcia

analýza



Obsah:
  • Úvod 2
    1. Spoločnosť NetSpace s.r.o. 3
    1.1. Profil spoločnosti 3
    1.2. Organizačná štruktúra a zamestnanci 3
    2. Charakteristika CRM 4
    2.1. Zákazníci 4
    2.2. Produkty a služby 4
    2.3. Cena 6
    2.4. Distribúcia a komunikácia 7
    3. Návrhy pre CRM 9
    Záver 11