Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Maloobchod a veľoobchod

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21743
Posledná úprava
29.03.2009
Zobrazené
1 388 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom nášho prieskumu je zistiť najviac využívané formy maloobchodného predaja a obľúbenosť vybraných maloobchodných spoločností nachádzajúcich sa v meste Michalovce. Vybrali sme si tieto maloobchodné spoločnosti:
Hypernova
Kaufland
Lidl
Tesco
Jednota.
Uskutočneným prieskumom sme sa snažili potvrdiť, resp. vyvrátiť nasledujúce hypotézy:
Predpokladáme, že každý spotrebiteľ uprednostňuje istú formu maloobchodného predaja.
Predpokladáme, že každý spotrebiteľ je pri výbere maloobchodnej predajne ovplyvňovaný určitými faktormi.

Kľúčové slová:

maloobchod

veľkoobchod

osobný predaj



Zdroje:
  • DONNELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M.: Management. 1. vyd.
  • Praha: Grada Publishing, 1997. ISBN 80-7169-422-3
  • KOTLER, P.: Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.
  • ISBN 80-247-0016-6