Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Inovačný manažment

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,9 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36908
Posledná úprava
02.03.2011
Zobrazené
1 197 x
Autor:
michaela7
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom mojej seminárnej práce je charakterizovať proces inovačnej stratégie v efektívnom rozvoji spoločnosti, ktorý je v súčasnom období rýchleho rozvoja hlavnou hybnou silou. V úvodnej časti mojej seminárnej práce sa budem zaoberať inováciami, ich charakteristikou a inovačným prostredím v Slovenskej republike. Ďalšiu časť mojej práce som zamerala na strategický manažment a techniky strategického manažmentu v procese inovačných vplyvov, ktorý sa vo veľkej miere podieľa na efektívnom riadení, pomáha prekonávať bariéry z vnútorného a vonkajšieho prostredia. Ďalej sa venujem možnostiam a podpore inovačných aktivít vo firme TOP REFAL obaly, spol. s r.o.

Kľúčové slová:

inovácia

výrobný podnik

inovačný manažment

strategický manažment



Obsah:
  • ÚVOD..................................................................................................................................2
    1. Inovačná stratégia a procesný prístup v rozvoji spoločnosti...................................3
    1.1 Klasifikačné prístupy.....................................................................................................4
    1.2 Inovácia marketingu......................................................................................................5
    1.3 Organizačná štruktúra....................................................................................................6
    1.4 Inovácia procesu............................................................................................................7
    1.5 Inovácia produktov........................................................................................................7
    1.6 Inovácia stratégie...........................................................................................................8
    1.7 Inovácia technológie......................................................................................................8
    1.8 Inovácia a výrobca.........................................................................................................8
    1.9 Implementácia inovácií..................................................................................................11
    1.10 Inovácia spoločnosti.................................................................................................11
    1.11 Faktory ovplyvňujúce inovácie................................................................................12
    1.12 Inovácie a firemná kultúra........................................................................................13
    2. Spôsob financovania inovačných aktivít.................................................................... 13
    3. Dopad finančnej krízy na trh SR.................................................................................13
    4. Identifikácia firmy TOP REFAL obaly, spol. s r.o....................................................15
    4.1 Právna forma a predmet podnikania TOP REAFAL obaly, spol. s r.o. ......................15
    4.2 Výrobková politika vo firme TOP REAFAL obaly, spol. s r.o. ...................................16
    4.3 Globalizácia a inovácia ako súčasť (obalového) marketingu..........................................16
    4.4 Peletovanie – technológia zhutňovania...........................................................................20
    ZÁVER.................................................................................................................................23
    POUŽITÁ LITERATÚRA

Zdroje:
  • Lesáková D. - Stratecický marketing 1994
  • Mariaš, Čimo - Inovačný manažment 2006
  • Kačeňák - Základy obalovej techniky 2007