Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Aplikácia marketingového mixu pri zavedení nového výrobku na trh

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41318
Posledná úprava
05.01.2013
Zobrazené
792 x
Autor:
manag2010
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Poslanie firmy MVoice
Spoločnosť MVoice vznikla v roku 1918. Zaoberá sa výrobou hudobných nástrojov a doplnkov. Špecializuje sa na produkciu rôznych typov elektrických, basových a klasických gitár. Zároveň vyrába aj celú škálu ústnych harmoník. K svojim produktom spoločnosť ponúka aj doplnkový spotrebný tovar. Patria sem sady strún rôznej hrúbky, elektronické a mechanické ladičky, plektrá, úchytné popruhy, pevné a mäkké druhy obalov, náhradné diely, stojany k ústnym harmonikám. MVoice má silnú pozíciu na trhu značkových produktov, ktorá sa viaže na dlhoročnú tradíciu a kvalitu jej výrobkov. Jej výrobky používajú mnohé hviezdy z hudobného neba rôznych žánrov.  

Špecifikácia produktu
V súčasnosti firma pripravila na trh nový výrobok, ktorým sa chce etablovať na dosiaľ neobsadenom segmente trhu gitár typu “Jumbo”. Prostredníctvom tohto produktu chce spoločnosť začať výrobu celého produktového radu v tomto segmente.
Gitara typu “Jumbo” , ktorou firma prichádza na trh, má klasický tvar, je osadená dvoma sadami snímačov zvuku. Nemá zabudovaný procesor zvukových efektov, súčasťou tela sú potenciometricky ovládané basy a výšky a úroveň výstupu predzosilňovača. Na trh má byť uvedená vo viacerých modifikáciách povrchovej úpravy, ktorá sa týka farby a lesklosti gitary. Telo gitary je vyrobené z drevotriesky, pričom zadná stena je pre dosiahnutie vyššej kvality a zvonivosti zvuku gitary z mahagónového dreva.
...

Kľúčové slová:

produkt

trh

gitara

výskum

komunikácia

cena

distribúcia

komunikácia

podpora predaja

public relations



Obsah:
  • Poslanie firmy
    Špecifikácia produktu
    Segmentácia trhu
    Marketingový výskum
    Produkt
    Cena
    Distribúcia
    Komunikácia
    Podpora predaja
    Public relations