Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Analýza prístupnosti informácií, vzhľadu, obsahu a orientácie na web stránkach katedier FPEDAS

«»
Prípona
.rar
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
3,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44230
Posledná úprava
21.02.2014
Zobrazené
1 048 x
Autor:
unizak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Výskum trhu. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu je na zobrazenie v náhľadoch.

Kľúčové slová:

prieskum

analýza

vzorka

dotazník hypoteza

výpočet vzorky

vyhodnotenie



Obsah:
  • 1. Úvod..................................................................................................................................2
    2. Analýza prístupnosti informácií, vzhľadu, obsahu a orientácie na web stránkach katedier fakulty pedas..............3
    2.1 Metodika prieskumu........................................................................................3
    2.2 Popis vzorky a lokality prieskmu..........................................................3
    2.3 On-line dotazníkový prieskum.................................................................4
    2.4 Určenie problému a definovanie cieľov.............................................5
    2.5 Stanovanie hypotéz........................................................................................5
    3. Dotazník.........................................................................................................................6
    4. Výpočet vzorky.........................................................................................................8
    5. Vyhodnotenie výsledkov analýzy................................................................9
    5.1 Vyhodnotenie hypotézy č.l.........................................................................9
    5.2 Vyhodnotenie hypotézy č.2.......................................................................10
    6. Záver..............................................................................................................................12

Zdroje: