Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Je marketing umením alebo klamstvom?

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30077
Posledná úprava
01.03.2010
Zobrazené
1 328 x
Autor:
matko999
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Verím, že moja práca bude prínos pre každého, kto si ju prečíta a že mu pomôže odhaliť veci, ktoré robia podniky aby ho prilákali. Verím, že raz príde tá doba, kedy zákazník bude skutočne pán a nie iba bábka, s ktorou prostredníctvom reklamy firmy manipulujú. Verím, že aj mi zákazníci si osvojíme skutočnosť, že oni sú tu pre nás a nie my pre nich a adekvátne tejto skutočnosti sa budeme správať a požadovať produkty kvalitné za prijateľné ceny. Pretože predávajúci budú len do tej miery neetickí, do akej my budeme ochotní túto neetiku a neochotu tolerovať. Názov mojej práce sa zamýšľa nad tým, či je marketing umením alebo klamstvom. Pripúšťam, že presvedčiť zákazníka je veľmi náročná úloha vyžadujúca veľa kumštu a znalostí. Na zhrnutie poviem len toľko, že : Marketing je podľa môjho názoru umením ako oklamať zákazníka. Avšak priznajme si to, že si už bez reklamy nevieme život ani predstaviť. Ďakujem každému kto si moju prácu prečítal až do konca a verím, že si v nej nájde informácie, ktoré mu budú v jeho odolávaní reklamným trikom prínosnom.

Kľúčové slová:

marketing



Zdroje:
  • [1] ĎAĎO, Jaroslav.: Etika v ekonomickom prostredí. Banská Bystrica: Vydavateľstvo UMB, 2003. 173s. ISBN 80-8055-798-5
  • [2] FORET , Miroslav.: Marketingová komunikace .Brno: Computer press,2008. 274s. ISBN 80-7266-811-2
  • [3] KIRŽANOVÁ , Anna.: Základy Marketingu 2 .Žilina: Vydavateľstvo EDIS,2008. 145s. ISBN 978-80-8070-906-8
  • [4] KRETTER, A.: Marketing. Nitra: Vydavateľstvo SPU v Nitre,1997. 114s. ISBN 80-7137-438-5
  • [5] VÁVRA, Viktor.: Marketing. Bratislava: Vydavateľstvo EU v Bratislave,1998. 215s. ISBN 80-225-0843-8
  • [6] EUROEKONOM.SK .: Direct marketing [online]. Publikované 20. 10. 2007 Dostupné z: < http://www.euroekonom.sk/obchod/predaj/direct-marketing >.
  • [7] MARKETER.HNONLINE.SK.: Ako si udržať zákazníka aj v čase krízy? [online]. Publikované 11. 12. 2008 Dostupné z: < http://marketer.hnonline.sk/c1-31545400-ako-si-udrzat-zakaznikov-aj-v-case-krizy >.
  • [8] Czwitkowics, Tomáš.: Ako na opatrných konzumentov. In: Trend. 6. 2009. s. strany 24- 29. ISSN 1335-0684