Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Distribučné Systémy a Logistika - Proces tvorby relácie v rádiu

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13230
Posledná úprava
06.11.2020
Zobrazené
1 158 x
Autor:
dimins
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V rádiu XY sa vedenie rozhodlo, že do vysielania zaradí novú náučnú reláciu. Cieľom tejto práce preto bude navrhnúť postupné kroky pre tvorbu danej relácie. Je veľmi dôležité si uvedomiť kto prichádza do priameho kontaktu so samotným rádiom.
...
Pri styku so systémom rádia pri tvorbe relácie prichádzajú do kontaktu nasledujúce externé entity:
- producent
- moderátor
- vydavateľ
- banka
- klient
...
1. etapa ( 2 - 5 p. dní ) Tvorba relácie začína u producenta, ktorý vyberá moderátora z databázy všetkých moderátorov - D1. Producent si pritom definuje požiadavky na moderátora ako kritéria podľa ktorých sa potom z databázy moderátorov následovne vykoná výber najvhodnejších moderátorov. Producent potom týchto vhodných moderátorov oslovuje a po obdržaní kladnej odpovede je moderátor zvolený.
2. etapa ( 1 p. deň ) Po vybratí vhodného moderátora , producent a moderátor spolu vyberajú hudobné skladby. Skladba je určená pre konkrétnu reláciu, ktorá má svoj žáner. Prvým kritériom pre výber skladieb je teda vhodný žáner skladby. Skladby sa vyberajú z databázy skladieb- D2, ktorá obsahuje informácie o všetkých skladbách , ktoré má rádio k dispozícii. Zo všetkých vhodných skladieb sa vyberú tie so správnou dĺžkou.
...

Kľúčové slová:

distribúcia

distribučné systémy

logistika

rádio

proces tvorby

diagram

kontextový diagram

tvorba relácie

entita

entito-relačný diagram

obmedzenie

riziko



Obsah:
  • Obsah -1-
    Úvod -2-
    Kontextový diagram -2-
    Diagram tvorby samotnej relácie -3-
    Popis diagramu tvorby relácie -4-
    Prípadné obmedzenia a riziká -6-
    Entito-relačný diagram -6-
    Popis entito - relačného diagramu -6-

Zdroje:
  • zadanie