Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Týždené plány v materskej škole

«»
Prípona
.zip
Typ
projekt
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45898
Posledná úprava
25.05.2015
Zobrazené
5 420 x
Autor:
tanabloscicakova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt je určený pre začínajúce učiteľky v materskej škole. Ide o plány do materskej školy písané po novom . Projekt je týždenný, rozpracovaný do 5 dní. Týždenná téma: Poďme spolu do prírody

Kľúčové slová:

materská škola

príroda

program

plány

rozvrh



Obsah:
  • Týždenná téma: Poďme spolu do prírody
    Obsahový celok: Jar v korunách stromov
    Okruhy: Ja som, Ľudia, Príroda, Kultúra
    Oblasti: sociálno - emocionálna, kognitívna, perceptuálno - motorická
    špecifické ciele:
    Zaujať rôzne postavenia podľa pokynov, vedieť udržať rovnováhu, posilňovať fyzickú a psychickú odolnosť
    6/44 Vykonávať jednoduché operácie v číselnom rade od 1 do 6 v spojitosti s manipuláciou s predmetmi, alebo hračkami
    5. - 6.r. - Vykonávať jednoduché operácie v číselnom rade od 1 do 10 v spojitosti s manipuláciou s predmetmi, alebo hračkami
     NH - piknik v prírode
     Manip.hra so zvieratkami
    9/45 Reagovať slovne na jednoduché otázky jednoslovnou, viacslovnou odpoveďou, alebo jednoduchou frázou pri prezeraní kníh a opise obrázkov o prírode
    11/45 Opísať život rastlín a živočíchov v lese, zdôvodniť zákl. vzťahy a súvislosti
    12/45 Rozhovorom poznávať nebezpečenstvo vyplývajúce sa z dotýkania neznámych zvierat
     vychádzka
    13/45 Poznávať rozdiely medzi stromami a kríkmi, poznávať plody niektorých stromov a kríkov -
    5. - 6.r. - Poznať, opísať a rozlíšiť stromy a kríky, zdôvodniť ich odlišnosť/ kvet, plod, listy/
     EH - „Stromy a kríky“
     vychádzka
    18/45 Pokúsiť sa plynule prevaľovať - sudy
    5. - 6.r. - Prevaľovať sa z boka na bok v ľahu, paže pri tele
     PH - „
    19/45 Pokúsiť sa o prstové držanie lopty a chytiť pohybujúcu sa loptu:
     PH - „Prihrávky v kruhu“
    20/45 Znázorniť graficky - fixou na tabuľu motivovaný pohyb vychádzajúci z pohybu dlane a prstov- vlnovky
    5. - 6.r. - Znázorniť graficky - ceruzou motivovaný pohyb vychádzajúci z pohybu zápästia - slučky horné v prac. zošite
    21/46 Zvládnuť na základe nápodoby a slovných inštrukcií dospelého prácu s interaktívnym perom pri kreslení na tému „Lúka“
    22/46 Kombinovať rôzne pracovné techniky a druhy technického a odpadového materiálu - kolektívna práca
     „Príroda“
    23/46 Stvárniť hudobno - dramaticky textovú časť hry
     „
    24/46 Zvládnuť turistickú vychádzku do blízkeho prírodného prostredia
    27/46 Rytmizovať slová, slovné spojenia, riekanky, vyčítanky
    5. - 6.r. - na základe fonetického sluchu, rozkladať a skladať slová zo slabík
     jazyk. hra - „Na ozvenu“
    29/46 Uvedomiť si dôsledky negatívneho správania vo vzťahu k sebe a ostatným počas hier v kolektíve
    30/46 Rozprávať pocity, zážitky, dojmy zo starostlivosti o prírodu, zobraziť ich - kreslenie
    31/46 Modelovať technikou konštruovania, zlepovať jednotlivé časti na tému
    - „Les“
    - „Kvety“

Zdroje:
  • ŠVP Isced 0 a Program výchovy a vzdelávania pre materské školy