Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Aplikácia princípov marketingu služieb vo firme Dc & Dc

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8587
Posledná úprava
28.03.2018
Zobrazené
1 016 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Produkt je označením komplexného pojmu, ktorý je potrebné zadefinovať. Je to niečo, čo sa môže na trhu ponúkať do pozornosti, na získanie, používanie alebo na spotrebu a má schopnosť uspokojiť želanie alebo potrebu. Patria sem fyzické predmety, služby, osoby, miesta, organizácie a myšlienky.
Jadrom produktu je podstata užitočnosti, ktorú kupujúci kupuje.

Vlastný produkt zahŕňa vyhotovenie, štýl, kvalitu, meno značky a obal výrobku. Nanešťastie kvalitu služby je ťažšie zadefinovať a posúdiť ako kvalitu výrobku. O čo vyššia kvalita služby znamená väčšie uspokojenie zákazníka, tiež znamená ale pre firmu vyššie náklady. Aj moja firma musí častokrát voliť kompromis medzi spokojnosťou zákazníka a ziskovosťou firmy.
Rozšírený produkt je vlastný produkt, ku ktorému sú priradené rôzne, s ním ponúkané služby, ako napr. záruky, inštalácia, bezplatný odvoz a pod.

Kľúčové slová:

produkt

produktový rad

produktový mix

rozhodovanie

kúpa produktu

životný cyklus

stratégia



Obsah:
  • Produkt
    Vlastný produkt
    Produktový rad
    Produktový mix
    Podľa klasifikácie produktov
    Rozhodovanie o jednotlivých produktoch
    Rozhodovanie o službách podporujúcich kúpu produktu
    Rozhodnutia o produktovom rade
    Rozhodovanie o produktovom mixe
    Stratégia životného cyklu výrobkov