Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Rozvoj zamestnancov a sebavzdelávanie

«»
Prípona
.ppt
Typ
prezentácia
Stiahnuté
31 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15001
Posledná úprava
27.11.2008
Zobrazené
5 384 x
Autor:
nikus33
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom vzdelávania v organizácii je taký rozvoj spôsobilostí zamestnanca, ktoré zmenia jeho výkonnosť, správanie sa a vyvolajú zmeny vo vedomostiach, schopnostiach a postojoch. Aby zmeny boli úspešné a prejavili sa v práci zamestnanca, je možné vypracovať program vzdelávania.
Vzdelávanie dospelých v organizácii v porovnaní so školským systémom má niekoľko osobitostí. Predovšetkým zamestnanci majú viac povinností, skôr sa unavia, abstraktná a teoretická výučba ich unavuje a dávajú prednosť učeniu sa z praktických aplikácií a skúseností.
Rozvoj je profesijná orientácia do budúcnosti. Spája sa s formovaním pracovných schopností a osobných vlastností a potenciálu jednotlivcov, s rozvojom ich kariéry. Predpokladom odborného vzdelávania i rozvoja je ponuka a využitie vzdelávacích aktivít a zodpovedajúce pracovné zaradenie.

Kľúčové slová:

Rozvoj zamestnancov

pracovný postup



Zdroje:
  • 1. Galajdová, V., Hitka, M.: Personálne riadenie. Vydavateľstvo TU Zvolen, 1998, ISBN 80-228-0743-5.
  • 2. Koubek, J.: Řízení lidských zdoju. Management Press, Praha, 1995.
  • 3. Pilková, A. a kolektív: Firemné plánovanie. Bratislava, ELITA 1994.
  • 4. Armstrong, M.: Řízení lidských zdroju. Grada Publishing 2002.
  • 5. Sivák, J.: Podniková ekonomika. NEUXUS s.r.o., 1999.
  • 6. Alexy, J.: Manažment ľudských zdrojov a organizačné správanie.
  • 7. Armstrong, M.: Personální management. Grada Publishing, Praha, 1999, ISBN 80-7169-614-5.
  • 8. Kachaňáková, A. a kolektív: Personálny manažment. ES VŠE, Bratislava, 1992.
  • 9. Huttlová, E.: Organizace práce a pracovní podmínky. ES VŠE, Praha, 1997.
  • 10. Stýblo, J.: Moderní personalistika, trendy, inspirace, výzvy. Grada Publishing, Praha, 1998, ISBN 80-7169-616-1.