Popis:
POROVNAJTE SA S NAJLEPŠÍMI A STAŇTE SA LEPŠÍMI
... ako systémová metóda sa začal používať okolo roku 1960
... za účelom: zvyšovania operatívnej alebo strategickej efektivity, ako podmienky pre uplatnenie sa na trhu
Benchmarking je sústavný, systematický proces zameraný na porovnávanie vlastnej efektívnosti z hľadiska produktivity a kvality práce so špičkovými spoločnosťami a organizáciami.
Celkový cieľ je naučiť sa od ostatných postupy a metódy, resp. ich časti, ktoré sú kľúčové pre vyššiu efektívnosť, vyjadrenú všeobecným úspechom
Kľúčové slová:
benchmarking
manažérstvo kvality
zdokonaľovanie riadenia
znalostný manažment
produktivita práce
podniková kultúra
Obsah:
- Benchmarking
Benchmarking a konkurenčná analýza
Benchmarking a zdokonaľovanie riadenia
Benchmarking a kvalita
Benchmarking a znalostný manažment
Benchmarking otázky