Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Strategický marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21265
Posledná úprava
20.03.2009
Zobrazené
1 323 x
Autor:
afrodita1234
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stratégia v oblasti marketingu
» sa zameriava na dosiahnutie perspektívnych marketingových cieľov v rámci konkrétneho marketingového prostredia
» stratégiu charakterizuje smer, ktorý bude organizačná jednotka v danom časovom období sledovať a ktorý vedie k najúčinnejšej alokácii zdrojov pre dosiahnutie vytýčených marketingových cieľov

Hlavné rysy marketingovej stratégie
Na všeobecnej úrovni
» môžeme konštatovať, že marketingová stratégia rešpektuje základné zásady marketingu a vychádza z nich
Znamená to:
» uvedomelú orientáciu na trh a zákazníka a plné uspokojenie jeho potrieb
» súčasne posúdenie schopností a možností podniku s ohľadom na jeho ciele

Kľúčové slová:

stratégicky manazment

ciele podniku

poslanie podniku

SWOT analýza