Popis:
1 ÚVOD DO KOMUNIKÁCIE V MANAŽMENTE
Komunikácia je schopnosť a zručnosť odovzdávať a prijímať určité signály a informácie.
1. elementárna podoba : neverbálne zložky
2. rozvinutá podoba : slovo
KOMUNIKAČNÉ VEKTORY
- tvoria vnútornú štruktúru komunikácie a komunikačného procesu
1. komunikátor - osoba, ktorá odosiela určité informácie
2. komuniké - vlastný obsah informácie, ktorý komunikátor chce odovzdať, poslať, sprostredkovať
3. médium - kom. nástroj, kt. si komunikátor vyberie a použije na odovzdanie a sprostredkovanie sv. informácie
4. komunikačná situácia - podmienky, v ktorých odovzdávanie - sprostredkovanie inf. prebieha
5. komunikačný zámer - obsahuje cieľ, kt. sprostredkovaním určitej informácie komunikátor sleduje
6. komunikant - prijímateľ informácie
Kľúčové slová:
komunikačné prostriedky
zručnosti
vymedzenie
vnútropodniková komunikácia
vyjednávanie
Obsah:
- 1 Úvod do komunikácie v manažmente
2 Komunikačné prostriedky a formy komunikácie
3 Komunikačné zručnosti a ich podstata
4 Vymedzenie, obsah a funkcie komunikácie v organizácii
5 Komunikačný systém a komunikačné kanály v organizácii
6 Nástroje komunikácie v organizácii
7 Obchodné rokovanie ako zložka vnútropodnikovej komunikácie
8. Vyjednávanie ako zložka vnútropodnikovej kom.