Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing strojárskeho priemyslu

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
25921
Posledná úprava
09.08.2009
Zobrazené
1 267 x
Autor:
anulienka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
MARKETING STROJ. PRIEMYSLU – ŠTRUKTÚRA:
jednoduché a malé nástroje, priemyselné nástroje, poľnohospodárske stroje, obrábacie stroje a nástroje, dopravné stroje. KLASIFIKÁCIA stroj. výrobkov – finálne, kompletizačné.
ŠPECIFIKÁ Mark.:
1. VSTUPY DO VÝR.PROCESU
racionálne využívanie surovín a materiálov – nevyhnutnosť hosp. využívania surovín vo výrobnom procese vychádza zo skutočností: - zaradiť informačné technológie medzi vstupy, zavádzanie úsporných výrob. prvkov, zapájanie malého a stredného podn. do výroby, tvorba komunikačného prostredia, prírodniny našej planéty nie sú nevyčerpateľné, znižovať celk.N-dovoz zo zahr.
Pri zisťovaní TECHN. ÚROVNE porovnávame výrobu spôsobmi: - s najlepším konk.výrobkom, s priem.hodnotami dosahovanými konk.výrobkami, s ideálnym výrobkom.
2. MARK.ŠPECIFIKÁ
vznik a potreba výraznej selekcie vo výrob. programoch, podporovať tvorbu prostredia pre podnik. iniciatívy, podporovať zahr. investície a reštrukturalizácie priemyslu, realizovať program rozvoja priem.parkov, priem. a bezcolných zôn ako predpoklad pre vznik podn. aktivít, vytvoriť podmienky pre rozvoj kvalifikačnej prípravy pre poskytov. poradenstva malým a stredným podn. s cieľom zvyšovať konkur., vyrábať konkurencieschopné výr., vyrábať sofistikované výr. s minim. náročnosťou na vstupy, nadviazať na úspešný vývoz invest. celkov.
3. VÝROBNÝ PROCES
a) hlavný (mení sa tvar, kvalita materiálu),
b) pomocný (proces, kt. neprechádza do fin.výr.),
c) vedľajší Poznáme mark. špecifiká: - prenášanie ľudských aktív na prístroje a počítače, zdokonaľovať výr. proces VT pokrokom so zameraním na toky materiálov, energií a info, znižovanie N ako následok zvyšovania produktivity práce, zvyšovanie pružnosti výrob. systémov.

Kľúčové slová:

MARKETING

Marketingové aplikácie