Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Podnikateľský zámer fiktívnej firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12635
Posledná úprava
03.08.2020
Zobrazené
2 344 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ako spoločnosť s ručením obmedzeným plánujeme založiť s.r.o. zaoberajúcu sa výrobou a predajom cukrárenských výrobkov. Podnikať budeme ako právnické osoby ( právna forma: s.r.o. ). Jedná sa o podmienok spoločenskej zmluvy, ktorú upravuje zákon č. 513/1991 Zb. Obchodného registra.
Ako s.r.o. po uvážení platných daňových predpisov sme sa rozhodli byť platiteľom DPH. Plánujeme podnikať na dobu neurčitú. Ďalej sme sa rozhodli zamestnať vo svojej firme troch kvalifikovaných zamestnancov a jednu účtovníčku. Povolenie prevádzky bolo schválené Okresným úradom v Komárne - štátnym okresným hygienikom.
Firma bola zaregistrovaná ku dňu 2.1.2007. Prevádzka je povolená od 2.2.2007.
Poloha firmy:
Jedná sa o nebytové priestory o.s. Halušky s.r.o. na ulici Železničnej č. 20. Prevádzkové a skladové priestory budú vybavené príslušným zariadením. Prvá miestnosť je o rozlohe 15x10 m, tu bode prebiehať výroba, druhá je o rozlohe 10x9 m, bude slúžiť ako sklad s chladiacim boxom na uskladnenie cukrárenských výrobkov a surovín.
Základné imanie spoločníkov je v hodnote 300.000,- Sk. Žiadosť na poskytnutie úveru sme podali do Slovenskej sporiteľne a.s. Úver žiadame vo výške 150.000,- Sk s ročnou úrokovou sadzbou 6,4 % so platnosťou 5 rokov.
Úver žiadame na zakúpenie strojov, zariadení a registračnej pokladne.
...

Kľúčové slová:

podnikateľ

plán

zámer

podnikateľský plán

podnikateľský zámer

firma

analýza

konkurencia

podnikanie

silné stránky

slabé stránky

marketing

komunikácia

stratégia

marketingová stratégia



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Základné firemné údaje
    3. Organizačná analýza
    a. Základné údaje o majiteľovi a personáli
    b. Štruktúra podnikania
    c. Pracovná sila
    d. Podnikateľská činnosť
    4. Analýza trhu a konkurencie
    5. Marketingová a komunikačná stratégia
    6. Finančná analýza
    7. Záver