Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 787   projektov
6 nových

Podnikateľský plán firmy Tombus (preprava osôb)

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
122 x
Veľkosť
1,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24629
Posledná úprava
07.06.2011
Zobrazené
4 842 x
Autor:
-
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Predmetom podnikania je preprava osôb komfortnými mikrobusmi a autobusmi. Firma poskytuje bezpečnú prepravu osôb do zahraničia, dovolenkových destinácií, na akcie firemné večierky, súkromné oslavy a svadby. Poskytujeme zákazníkom spoľahlivú a bezpečnú prepravu kvalitne vybavenými vozidlami.

Rozhodli sme sa podnikať na trhu s dopravou, na ktorom je veľká konkurencia, preto nás to núti zlepšovať a zdokonaľovať naše služby. Ponúkame zákazníkom milí a profesionálne vyškolený personál, prepravu pohodlnými a modernými vozidlami.

Medzi naše dlhodobé ciele zaraďujeme dlhodobú prosperitu, hospodáriť zo ziskom, rast podielu na trhu, dobrá starostlivosť o zákazníka a spokojnosť zákazníka.

Naša spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri pod obchodným menom Tombus, s. r. o. so sídlom v Rožňave. Podnik funguje na trhu rok. Podnikanie je zamerané na oblasť dopravy.

Vytvorené základné imanie spoločnosti predstavuje sumu 100 000,- €, ktoré do spoločnosti vložili 3 spoločníci. Základné imanie bolo uhradené v plnej výške hneď pri založení spoločnosti. Vytvorený zákonný rezervný fond pri vzniku tvorí 5 % zo základného imania, čo predstavuje 5000,- €.

Spoločnosť má troch konateľov. Sú nimi Ing. Miloš Varga, Ing. Ivan Ďurán a Ing. Kristína Vargová, ktorý zodpovedajú za chod a fungovanie celého podniku. Ing. Miloš Varga a Ing. Ivan Ďurán vyštudovali Žilinskú univerzitu, odbor doprava a Ing. Kristína Vargová vyštudovala Technickú univerzitu v Košiciach, odbor priemyselné inžinierstvo.

Kľúčové slová:

podnikateľský plán

ciele firmy

činnosť firmy

analýza firmy

finančný plán

spoločenská zmluva



Obsah:
  • I. Sumár
    II. Hlavná časť
    1. Opis firmy
    1.1 Identifikačné údaje
    1.2 Stručná história firmy
    1.3 Ciele spoločnosti
    1.4 Informačné toky
    2. Manažment a kľúčový predstavitelia
    3. Situačná analýza
    3.1 SWOT analýza
    3.2 Analýza trhu a konkurencie
    4. Podnikateľské a výrobné stratégie a plány
    4.1 Plán marketingu
    4.1.1 Segmentácia a uvažované trhy
    4.2 Ceny a cenová stratégia
    4.2.1 Reklama
    4.3 Plán predaja
    4.4 Zamestnanosť – ukazovatele práce a miezd
    5. Finančný plán
    6. Rizikové faktory
    Prílohy