Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Podnikateľský plán - Dupex,s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,9 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6632
Posledná úprava
09.08.2018
Zobrazené
2 075 x
Autor:
tony20
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť Dupex, s.r.o. sa bude zameriavať na predaj dvoch typov kancelárskeho nábytku Wood clasic a Wood exclusive, ktoré budú zárukou vysokého štandardu, kvality a prístupnej ceny pre každého. Pre zákazníka ktorý hľadá kvalitu, je dôležitá skutočnosť, že kancelársky nábytok našej spoločnosti bude prechádzať radom náročných testov a skúšok. Na týchto sa budú podieľať štátní, skúšobní a nezávislý odborníci, čím je zaručená ich kvalita a nestrannosť. Na základe tohto by spoločnosť chcela získať certifikáty na výrobky, ktoré budú dávať spotrebiteľovi istotu kvality.
Kancelárske pracoviská budú zriadené tak, aby ich komfort vytvoril bezproblémové pracovné podmienky a umožnil podávať, čo najefektívnejšie výkony.

Kľúčové slová:

podnikateľský zámer

manažérske schopnosti

výrobný proces

konkurencia

inovácie

merketingová stratégia

technologický proces

trhový potenciál



Obsah:
  • 1.Všeobecná charakteristika
    1.1 Základné údaje o podniku a podnikateľskom pláne
    1.1.1 Charakter predmetu podnikania
    1.1.2 Stručný životopis majiteľa a konateľa, technické a manažerske schopnosti
    1.1.3 Miesto podnikania a historické alebo regionálne predpoklady pre úspešnosť zámeru
    1.1.3 Vedenie podniku
    1.1.4.1 Organizačná štruktúra podniku
    1.1.4.2 Štruktúra zamestnancov a požiadavky na ich kvalifikáciu
    1.2 Charakteristika výrobkov a služieb
    1.3 Cieľ a výhody zámeru
    2. Výrobný proces
    2.1 Popis technologického procesu výroby
    2.2 Plán vývoja a inovácií výrobkov, služieb na niekoľko rokov dopredu
    2.3 Definovať, čo odlíši výrobok alebo službu od konkurencie
    3. Marketingový plán
    3.1 Trhový potenciál
    3.2 Konkurenčná stratégia
    3.3 Marketingová stratégia
    3.3.1 Distribúcia