Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 301   projektov
0 nových

Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
1,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6095
Posledná úprava
14.08.2017
Zobrazené
5 731 x
Autor:
jannnka
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú pomocou tvorby a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú .
Marketing je potrebné chápať ako systém podnikateľských činností, ako komplex vzájomne prepojených prvkov obchodnej činnosti, ako filozofiu podnikania, proces bilancovania ponuky a dopytu, ako komplexnú ekonomickú činnosť v oblasti obehu vychádzajúc z potrieb zákazníkov.
V podmienkach spoločnosti Doprastav a.s. je marketing súhrn činností súvisiacich s pôsobením spoločnosti na trhu stavebných prác, vytváraním jej pozitívneho imidžu na ňom a komplexným zabezpečovaním zákazky po obchodno-legislatívnej stránke. Cieľom marketingovej činnosti je naplnenie výrobných kapacít, tvorba zisku a dlhodobé zvyšovanie celkovej trhovej hodnoty spoločnosti.

Kľúčové slová:

marketing

trh výrobnej sféry

dodávateľské vzťahy

stavebníctvo

nákupná situácia

podzhotviteľský systém v podniku



Obsah:
  • Úvod
    1 Cieľ diplomovej práce
    2 Teoretické východiská diplomovej práce
    2.1 Trh výrobnej sféry
    2.2 Dodávateľské vzťahy
    2.3 Subdodávateľské vzťahy
    2.4 Nákupná situácia
    2.5 Rozhodovanie o nákupe na trhu výrobnej sféry
    2.6 Špecifiká stavebníctva a aktuálny stav v stavebníctve
    2.7 Metódy pri výbere dodávateľov
    3 Metodika diplomovej práce
    4 Analytická časť
    4.1 Charakteristika podniku a jeho výrobný program
    4.2 Odštepný závod zvolen
    4.3 Podzhotviteľský systém v podniku
    4.4 Databáza podzhotoviteľov
    4.5 Zodpovednosti a právomoci v procese výberu podzhotoviteľa
    4.6 Proces výberu podzhotoviteľa
    4.7 Vyhodnotenie výberu podzhotoviteľov a kritériá hodnotenia
    4.8 Zmluvné vzťahy s podzhotoviteľmi
    4.9 Hodnotenie spolupráce s podzhotoviteľmi
    5 Experimentálna časť
    5.1 Podzhotovitelia pracujúci pre doprastav a.s. v rokoch 2003 a 2004
    5.2 Spolupráca s podzhotoviteľmi v roku 2003
    5.3 Spolupráca s podzhotoviteľmi v roku 2004
    5.4 Hodnotenie podzhotoviteľov v roku 2003
    5.5 Hodnotenie podzhotoviteľov v roku 2004
    5.6 Porovnanie podzhotoviteľov v rokoch 2003 a 2004
    6 Návrhy a odporúčania
    7 Záver
    8 Resumé
    Anotácia
    Zoznam použitej literatúry
    Prílohy

Zdroje:
  • Ďaďo, J., Poliačiková, E.: Priemyselný marketing. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, 2002. 161 s. ISBN 80-8055-726-8
  • Chodasová, A.: Podnikanie v stavebníctve. 1. vydanie. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, 1995. 127 s. ISBN 80-225-0656-7
  • Kita, J.: Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry, 1.vydanie. Bratislava: Ekonómia, 2002. 306 s. ISBN 80-89047-50-5
  • Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. 1.vydanie. Bratislava: SPN, 1990. 385 s. ISBN 80-08-0204-2
  • Manažér DPS 2005 - Zborník prednášok Doprastavu, a.s., 2005. 90 s.
  • Marketingový poriadok - riadiaca organizačná norma Doprastavu, a.s., 2002. 16 s.
  • Richterová, K.: Spotrebiteľské správanie - Nákup organizácií. 1.vydanie, Bratislava: Ekonóm, 1999. 250 s. ISBN 80-225-1050-5
  • Smernica GeR č.15/2003 Podzhotovitelia vo výrobnom procese - riadiaca organizačná norma Doprastavu a.s., 2003. 25 s.
  • Smernica GeR č.6/2002 Preskúmanie zmluvy - riadiaca organizačná norma Doprastavu, a.s., 2002. 20 s.
  • Trávnik, I.: Ekonomika stavebného podnikania. 2.vydanie. Bratislava: elektronická forma, 2003. 116 s. ISBN 80-227-1895-5
  • Ministerstvo výstavby a regionálneho rozvoja: http//www.build.gov.sk - apríl 2005