Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Analýza nástrojov marketingového mixu v spoločnosti

«»
Prípona
.pdf
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5033
Posledná úprava
08.08.2017
Zobrazené
2 284 x
Autor:
baracudas26
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo analyzovať nástroje marketingového mixu ČSOB, a.s., ktorá v súčasnosti patrí medzi štyri najväčšie banky na slovenskom bankovom trhu a prostredníctvom svojho širokého portfólia produktov a služieb sa snaží vybudovať silnú pozíciu a byť konkurencieschopná. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahuje 1 graf, 17 tabuliek a 5 príloh. Prvá kapitola je venovaná teoretickým východiskám a špecifikám bankového marketingu, a súčasným trendom na bankovom trhu. Druhá časť je venovaná vývoju bankového systému na Slovensku spojeného s reštrukturalizáciou a privatizáciou veľkých bánk. Ďalej tu predstavujem spoločnosť ČSOB, a.s.. Obsahuje základné údaje o spoločnosti, jej vznik, históriu a súčasnosť postavenia banky v Slovenskej republike, organizačnú štruktúru a finančnú skupinu banky. V tretej kapitole sa zameriavam na jednotlivé nástroje marketingového mixu, ktoré sú potrebné na efektívne pôsobenie bánk v konkurenčnom prostredí. Na konci tejto kapitoly uvádzam návrhy a odporúčania, ktoré by mohli prispieť k ďalšiemu rozvoju ČSOB, a.s..

Kľúčové slová:

teoretické východiská

bankový marketing

marketingový mix

bankové prostredie

SWOT analýza



Obsah:
  • Úvod -6-
    1 Teoretické a praktické východiská
    Bankového marketingu -8-
    1.1 Podstata bankového marketingu -8-
    1.2 Špecifiká bankového marketingu -9-
    1.3 Marketingový mix v bankovníctve -12-
    1.4 Trendy marketingu v bankách -26-
    2 Charakteristika spoločnosti čsob -31-
    2.1 Analýza bankového prostredia -31-
    2.2 Vznik a história spoločnosti čsob, a.s -39-
    2.3 Organizačná štruktúra čsob, a.s. -44-
    2.4 Finančná skupina -48-
    2.5 Swot analýza a konkurencia -50-
    3 Analýza nástrojov marketingového mixu
    V Čsob, a.s. -53-
    3.1 Produkt -53-
    3.2 Cena -59-
    3.3 Distribúcia -64-
    3.4 Marketingová komunikácia -70-
    3.5 Personál -72-
    3.6 Návrhy a odporúčania -72-
    Záver -78-
    Zoznam bibliografických odkazov -79-
    Prílohy -81-