Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Analýza ponuky mobilných služieb v Slovenskej republike

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6607
Posledná úprava
08.08.2018
Zobrazené
2 205 x
Autor:
zadsemuser
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Na hodnotenie, ktorá spoločnosť a ktorá služba je pre zákazníka najvýhodnejšia, sa môžeme pozerať z viacerých hľadísk. Každý zákazník je iný a teda má iné požiadavky na službu.
Pri porovnaní konkrétnych služieb pre individuálnych zákazníkov je vhodné zákazníkovi odporúčať programy Paušál spoločnosti Orange Slovensko, a. s.. Je to z toho dôvodu, že ceny preplatených minút majú nižšie ceny a zároveň z dôvodu poskytovania Oddychových hovorov. Ceny nad rámec predplatených minút sú porovnateľné s konkurenčnou spoločnosťou T-Mobile Slovensko, a. s..
Z porovnania vybraných hlasových služieb pre firemných zákazníkov by bolo vhodné zákazníkovi odporúčať programy Podnikateľ spoločnosti T-Mobile Slovensko, a. s. z dôvodu nižších cien predplatených minút, ale aj z dôvodu nižšej ceny hovorov nad limit predplatených minút.
V porovnaní dátových služieb je pre zákazníka cenovo výhodnejšia služba Web and Walk spoločnosti T-Mobile Slovensko, a. s.. Z pohľadu poskytovaných doplnkových služieb má však výhodu služba Orange World spoločnosti Orange Slovensko, a. s.
Záleží teda len na konkrétnom zákazníkovi, ktoré výhody sú mu bližšie a ktoré služby plnohodnotne využije. Každého zákazníka najviac ovplyvňuje cena. Zároveň môže zákazníka ovplyvniť aj fakt, že niektorého mobilného operátora využíva viac ľudí v jeho okolí alebo viac firemných partnerov, a preto sa rozhodne pre toho istého mobilného operátora pre úsporu nákladov. Samozrejme že faktorov, ktoré vplývajú na výber mobilného operátora je ešte oveľa viac.
Toto porovnanie slúži ako pomoc pre zákazníka, ako si vybrať mobilného operátora, ktorý najviac uspokojí jeho potreby a ktorý mu pomôže čo najviac znížiť náklady na mobilnú komunikáciu.

Kľúčové slová:

mobilné služby

zákazník

T-Mobile Slovensko

Orange Slovensko

konkurencia

dátové služby

hlasové služby

ceny hovorov



Obsah:
  • Zoznam ilustrácií
    Zoznam tabuliek
    Slovník termínov
    Úvod
    1 Predstavenie a filozofia spoločnosti t-mobile slovensko, a. s. a orange slovensko, a. s.
    1.1 História mobilnej komunikácie v slovenskej republike
    1.2 T-mobile slovensko, a. s.
    1.3 Orange slovensko, a. s.
    2 Charakteristika ponúkaných služieb
    2.1 Služby spoločnosti orange slovensko, a. s.
    2.1.1 Služby ,,pre vás“
    2.1.2 Služby ,,pre vašu firmu“
    2.2 Služby spoločnosti t-mobile slovensko, a. s.
    2.2.1 Služby osobné
    2.2.2 Služby biznis
    3 Porovnanie služieb
    3.1 Hlasové služby spoločnosti orange slovensko, a. s.
    3.2 Hlasové a dátové služby pre firmy spoločnosti orange slovensko, a. s.
    3.2.1 Riešenia pre hlas
    3.2.2 Dátové riešenia
    3.3 Hlasové služby pre individuálneho zákazníka spoločnosti t-mobile slovensko, a. s.
    3.4 Hlasové a dátové služby pre firmy spoločnosti t-mobile slovensko, a. s.
    3.4.1 Hlasové programy a služby
    3.4.2 Dátové služby
    3.5 Porovnanie hlasových služieb pre individuálneho zákazníka
    3.6 Porovnanie hlasových programov pre firmu
    3.7 Porovnanie dátových programov pre firmu
    4 Odporučenia pre zákazníka mobilných služieb
    Záver .
    Zoznam bibliografických odkazov

Zdroje:
  • LAGO, M.: MobilBoom. In: Markíza, 03/2007, č. 3, s. 88-89
  • Internet