Prípadová štúdia - konkurencia medzi výrobcami
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Konkurencia medzi výrobcami je motivovaná záujmom predať čo najviac a čo najvýhodnejšie. Základným cieľom je maximalizácia zisku a posilnenie pozície na trhu. Najviac sa prejavuje ak ponuka prevyšuje dopyt. 
Uskutočňuje sa v dvoch základných formách: 
cenová konkurencia využíva ako nástroj boja cenu. Výrobcovia znižujú ceny tovarov v snahe prilákať spotrebiteľov od svojich konkurentov. 
necenová konkurencia je založená na snahe získať zákazníka inými metódami, napr. reklama, vyššia kvalita, príťažlivý dizajn, predaj na úver, lízing, dokonalý servis.
 
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  konkurencia
		  		  prípadová štúdia
		  		  konkurencia medzi výrobcami
		  		  maximalizácia zisku
		  		  posilnenie pozície na trhu
		  		  ponuka
		  		  dopyt
		  		  propagácia značky
		  		  udržanie zákazníka
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Prípadová štúdia - konkurencia medzi výrobcami
 1.Konkurenčné firmy ALFA s.r.o a BETA s.r.o
 2.Zhodnotenie konkurencie ALFA s.r.o a BETA s.r.o
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.