Marketingový výskum na internete
Diplomová práca80 s. / 5. roč. / pdf
Internet si za krátku dobu svojej existencie vytvoril veľmi silnú
pozíciu nielen v samotnom marketingovom mixe, ale i v oblasti
marketingového výskumu. Túto skutočnosť potvrdzujú nielen novo
vznikajúce spoločnosti, ktoré sa zaoberajú predovšetkým
marketingovým výskumom na Internete, ale taktiež aj fakt, že sa
v posledných rokoch čoraz viac celosvetových konferencií venuje tejto
problematike. Najcennejšia a najpodstatnejšia je však odozva od
klientov, ktorí túto novú výskumnú a marketingov...
|
|
1,0 |
29x |
|
Marketing v cestovnom ruchu
Skriptá101 s. / 2. roč. / pdf
Marketing je často mylne chápaný len ako predávanie, alebo agresívna obchodná politika
a promotion (reklama). Predaj je však iba jednou z funkcií marketingu a mnohokrát nie
najvýznamnejšou. Zásadný rozdiel medzi predajnou a marketingovou koncepciou uplatňovanou
v praxi je následovný : ak uplatňuje firma predajnú koncepciu, najprv produkt vytvorí a až potom
rôznymi metódami presviedča zákazníka aby ho kúpil, snaží sa teda prispôsobiť požiadavky zákazníka
svojej ponuke. Marketing je presným o...
|
|
0,8 |
80x |
|
Výber distribúcie organizácie
Seminárna práca16 s. / 3. roč. / doc
V tejto seminárnej práci sa bližšie zameriavame na problematiku distribučných kanálov. Bližšie charakterizujeme funkcie distribučných kanálov, ich jednotlivé typy a štruktúru, etapy projektovania distribučných kanálov, ako aj konflikty vznikajúce medzi účastníkmi týchto kanálov. Taktiež sa v tejto práci môžete oboznámiť s tým, kto je obchodný cestujúci a obchodný zástupca, aké sú ich funkcie a aký je medzi nimi rozdiel.Kanál distribúcie je „usporiadaný súbor inštitúcií, ktorý má za úlohu zabezpe...
|
|
0,2 |
7x |
|
Inovácie a príprava výroby
Seminárna práca12 s. / 2. roč. / doc
Účinné riadenie technického a organizačného rozvoja výroby predpokladá mať pred
začatím výrobného procesu koncepčne, technicky, organizačne a ekonomicky
pripravené produkty a výrobno - technickú základňu ich výroby. Proces tvorby
nových úžitkových hodnôt možno začleniť do nasledovných hlavných etáp: a) základný výskum b) aplikovaný výskum a vývoj c) vlastná príprava výroby d) zhotovovanie výrobkov. V praktickom živote sa prvé tri uvedené etapy často vzájomne prekrývajú. Vo vzťahu
k bezprostr...
|
|
0,6 |
19x |
|
Marketing - Ekonomika a manažment verejných služieb
Prednášky17 s. / 1. roč. / doc
Na makroúrovni sa služby členia podľa:
» charakteru činností - členenie služieb podľa odvetví (Hotely a reštaurácie, Dopra-va, skladovanie a spoje, Obrana a povinné sociálne zabezpečenie)
»
funkcie:
- výrobné služby (služby peňažníctva, činnosti v oblasti nehnuteľností, výs-kum a vývoj, ...) - distribučné služby (distribúcia, rozdeľovanie a skladovanie výrobkov, infor-mácií a preprava osôb) - osobné a pre domácnosť (hotelové, reštauračné, kultúrne, zábavné, hy-gienické, kadernícke, ...) - ...
|
|
0,2 |
5x |
|
Vypracované štátnicové otázky z predmetu Obchodné podnikanie a marketing
Vypracované otázky53 s. / 3. roč. / docx
Vypracované otázky pre odbor obchodné podnikanie.- - - - - - - -1. Teórie obchodu a vývojové trendy v obchodeHistória obchodu:„... ľudia, ktorí zabudnú svoje dejiny, sú odsúdení na to, aby ich opakovali...“• vznik obchodu je podmienený dvoma skutočnosťami:• spoločenskou deľbou práce a • existenciou rozličných vlastníkov výrobných prostriedkov na jednej strane a vlastníkov výrobnej produkcie na strane druhej• koncom 12. storočia bola už v Európa popretkávaná pavučinou obchodných ciest• jednou z n...
|
|
0,2 |
6x |
|
Marketingový výskum - semestrálna práca
Semestrálna práca27 s. / 3. roč. / doc
Agentúra, ktorá sa zaoberá výskumom realizovala svoj výskum zameraný na vytvorenie auta budúcnosti. Prieskumu sa zúčastnilo 52 respondentov, ktorí odpovedali na otázky uvedené v dotazníku. Veľká väčšina z opýtaných vlastní vodičský preukaz a podľa finančních možností by si vedeli predstaviť nový model auta. Podľa ich predstáv by malo byť auto športového typu, v plnej výbave, malé a bezpečné. Skôr by sa malo zamerať na nižšiu až strednú triedu. Podľa ďaľších výsledkov výskumu ktorí bol zameraný h...
|
|
0,3 |
60x |
|
Marketingový výskum trhu
Semestrálna práca9 s. / 3. roč. / doc
Základná charakteristikaKomplexnosť pohľadu na trhové problémy patrí k základných charakteristikám súboru činností, ktoré tvoria marketingový výskum. Šírka problematiky, ktorá je obsiahnutá v tomto výskume zahrňuje okrem základných kategórií trhu aj všetky ekonomické, sociálne, ekologické či iné súvislosti spojené s potrebami a ich uspokojovaním prostredníctvom trhu.Ph. Kotler definuje marketingový výskum ako systematické určovanie, zber, analýzu, vyhodnocovanie informácií a záverov, ktoré zodpo...
|
|
0,1 |
19x |
|
Analýza dopytu a ponuky ekologických potravín
Diplomová práca81 s. / 5. roč. / docx
Diplomová práca sa zameriava na analýzu ponuky a dopytu po ekologických potravinách. Jej cieľom je na základe analýzy ponuky a dopytu po
ekologických potravinách v mestách Nitra a Trenčín identifikovať možnú medzeru na týchto trhoch. Výskumný problém vychádza z obecnej teórie dopytu a ponuky, kedy v prípade ich nesúladu vzniká medzera na trhu. Štruktúra práce pozostáva z troch základných častí - teoretickej, praktickej a návrhovej. Výsledky vlastnej práce poskytujú prehľad súčasného stavu rieše...
|
|
1,6 |
5x |
|
Marketingový výskum (pozorovanie, prieskum, testovanie reklamy...)
Testy6 s. / 1. roč. / doc
3.4. b) Stručne charakterizujte metódy segmentácie trhu.Segmentácia trhu = identifikuje skupiny zákazníkov, ktoré sú relatívne homogénne z hľadiska reakcie na marketingové inputy.Pri segmentácii trhu sa využívajú 3 špecifické metodické postupy marketingového výskumu:- postup a priori (dopredu sa vyberie tak súbor deskriptorov, ktorými sa budú charakterizovať segmenty, ako aj ukazovateľov marketingovej odozvy, ktorými sa budú merať očakávané reakcie spotrebiteľov. Okrem toho sa v rámci prípravy v...
|
|
0,1 |
15x |
|
Význam marketingového výskumu v činnosti firmy
Ekonomický plán6 s. / 2. roč. / docx
Opis predmetu činnosti firmySpoločnosť Biofood s.r.o vznikla zápisom do obchodného registra so sídlom v Lučenci dňa 1. 5. 2008 ako subjekt s ručením obmedzeným. Firma Biofood s.r.o chce na trhu ponúkať Biopotraviny a Bioprodukty pre rozličné firmy, s ktorými bola uzatvorená zmluva. Očakávame uzavretie ďalších zmlúv a rozšírenie obchodného reťazca po celej Slovenskej republike, ale i v zahraničí. Spoločnosť Biofood s.r.o sa nachádza vo výstavbe plánovaného priemyselného parku.Definícia marketingo...
|
|
0,1 |
28x |
|
Marketingový informačný systém a marketingový výskum trhu
Seminárna práca9 s. / 3. roč. / doc
Praktická seminárna práca - Marketingový informačný systém spoločnosti Ryanair. Výsledky tohto a podobných marketingových výskumov viedli k upevňovaniu marketingovej stratégie firmy a tiež ku konštatovaniu, že na európskom trhu je momentálne spoločnosť Ryanair veľmi stabilnou firmou, ktorá sa stále rozvíja. Dobré postavenie tejto firmy je navyše ovplyvnené produktivitou práce jej zamestnancov, snahou ignorovať pozície odborov, výborným geografickým postavením (dôležitou súčasťou príjmov spoločn...
|
|
0,1 |
18x |
|
Marketing (15 prednášok)
Prednášky80 s. / 3. roč. / rtf
Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov: 1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku 2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb 3.) dopyt 4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov 5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská činnosť, ktorou možno požadovaný produkt získať za protihodnotu; poznáme barterovú transakciu a peňažnú transakciu 6.) hodnota, náklad a spokojnosť - hodnota produktu znamená schopnosť produk...
|
|
2,0 |
2x |
|
Obchod a obchodné operácie
Vypracované otázky37 s. / 1. roč. / doc
Definícia obchodu Obchod môžeme chápať ako: - predajnú miestnosť - výsledok činnosti - odvetvie národného hospodárstva - činnosť (výmenu niečoho za niečo) Obchod je špecifická ekonomická činnosť, zahŕňa výmenu produktov prostredníctvom peňazí. Je to forma tovarovo - peňažných vzťahov, spojovací článok medzi odvetviami národného hospodárstva.
Obchod je aparát obehu - je to fáza obehu - čas, kým sa výrobok nespotrebuje. Produkt - výsledok výrobného procesu Obchod = výmena produktov (statkov, v...
|
|
0,4 |
15x |
|
Metódy a techniky sociálneho výskumu
Poznámky14 s. / 2. roč. / doc
P1 Metódy a techniky sociálneho výskumu
Problematika skúmania sociálnych javov
Sociálne javy majú na rozdiel od iných isté výnimočnosti, kt. súvisia s charakterom človeka. Sociálne javy sa skúmajú medzi jednotlivcami navzájom, jednotlivcom a skupinou a skupinami navzájom.
Vníma sa intenzita pôsobenia, pozitívne/negatívne pôsobenie, dĺžka pôsobenia, možnosti zvýšiť/znížiť intenzitu. Majú charakter – spolupráce, žičlivosti, súťaženia, súperenia, závisti či pohŕdania. Sociálne javy možno považov...
|
|
0,1 |
2x |
|
Seminárna práca z predmetu segmentácia trhu
Seminárna práca15 s. / 5. roč. / doc
Výskumná práca pozostáva z nasledujúcich krokov (štruktúra samotného výskumu a činností) : 1. Definícia problému a určenie cieľov výskumu 2. Zostavenie hypotéz a časového harmonogramu projektu 3. Zostavenie dotazníkov - otázky 4. Výber vzorky - výberového súboru 5. Distribúcia dotazníkov 6. Spracovanie a analýza (stanovenie metód) údajov z dotazníkov 7. Výsledky analýz, prijatie resp. zamietnutie hypotéz 8. Záver a výsledok výskumnej práce Základný súbor tvorilo 60 náhodne vybratých respondentov...
|
|
0,2 |
14x |
|
Analýza kapitálového trhu krajín (Nemecko, Japonsko)
Projekt10 s. / 5. roč. / doc
V tejto práci som sa snažila určiť hranicu množiny investičných príležitostí pri možných krátkodobých predajoch, pri vylúčení krátkodobých predajov, urobiť konštrukciu trhového portfólia a priamky kapitálového trhu CML (Capital Market Line). K dispozícii mám hodnoty nominálnych indexov výnosov kapitálového trhu Nemecko a Japonska.
|
|
0,3 |
10x |
|
Prednášky z predmetu Výskum trhu
Prednášky29 s. / 3. roč. / docx
Výskum trhuVT - prednáška 2.Význam marketingového výskumu pre rozhodovanieSúčasný stav v marketingovom výskume:Technologický pokrok DereguláciaNové trhové správanie sa Nové výzvy pre marketingGlobalizácia Ďalšie aspekty Nutnosť získavania ďalších adekvátnych informácií o trhoch &...
|
|
1,6 |
2x |
|
Výskum trhu - powerpointové prednášky vo worde
Prednášky78 s. / 3. roč. / rar
Powerpointové prednášky prerobené do wordu z predmetu Výskum trhu. Zabalené v RAR - spolu 13 súborov/prednášok.
|
|
2,8 |
5x |
|
Kontrola v distribúcii
Poznámky10 s. / 3. roč. / doc
Distribučný kanál = sústava distribučných orgánov, súhrn všetkých hospodárskych inštitúcií alebo jednotlivcov, ktorí sú vo vzájomných vzťahoch pri distribúcii produktov, ktorí majú oprávnenie vykonávať distribučné funkcie, ktorí napomáhajú pri prevode tovaru a služieb na ceste od výrobcu ku konečnému spotrebiteľovi alebo na priemyselné spracovanie, distribučný okruh - distribučný kanál jednej kategórie výrobkov. Distribučné kanály sú určitým spôsobom usporiadané všetky subjekty, ktoré sa zúčastň...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketing - podstata marketingu ako vednej disciplíny
Vypracované otázky35 s. / - roč. / doc
1. Podstata marketingu ako vednej disciplíny
Marketing je vedná disciplína, ktorá sa od všeobecnej ekonomiky odčlenila so zámerom zmapovať trh s všetkými podmienkami a s cieľom efektívneho predaja.
Ako vedná disciplína nie je veľmi stará. Pochádza z Ameriky z 20. - 30. rokov.
Je ho možné aplikovať len v trhovej ekonomike. Marketing neexistuje, keď je nadbytok ponuky.
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny pro...
|
|
0,3 |
7x |
|
Výskum trhu - Klenoty
Seminárna práca22 s. / 3. roč. / doc
Manažérske zhrnutieTáto výskumná práca sa zameriava na preskúmanie a zistenie základných údajov týkajúcich sa nákupu, predajnosti, obľúbenosti a záujmu zákazníkov o niektoré zo základných druhov klenotov a klenotníckych predmetov. Práca skúma základné postoje zákazníkov ku klenotom, hodnotí ich obľúbenosť, rozdelením klenotov do niekoľkých hlavných oblastí. Ďalej sa zameriava na zodpovedania základných otázok súvisiacich s nakupovaním klenotov, hodnotí hlavné alternatívy, nákupných miest, najčas...
|
|
0,2 |
2x |
|
Internet ako nástroj marketingového trhu
Seminárna práca8 s. / - roč. / doc
Marketingový výskum Špecifikuje informácie požadované na uvedené ciele, utvára metódy zberu informácií, riadi a uskutočňuje proces zberu údajov, analyzuje výsledky, sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.
Marketingový výskum: je súbor techník a princípov na systematický zber, zaznamenávanie, analýzu a interpretáciu údajov, ktoré môže pomôcť rozhodovateľom pri marketingu výrobkov, služieb alebo myšlienok.
|
|
0,1 |
10x |
|
Marketing - primárny výskum, cenotvorba, segmentácia trhu
Semestrálna práca31 s. / 2. roč. / doc
I.časť - primárny výskum na zmenu nákupného spráavania zákazníka
II.časť - segmentácia trhu, určšnie cieľovej skupiny , stratégia predaja
III.časť - cenotvorba, komunikačný marketingový mix, marketingový mix
CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI : 2
SORTIMENT : 5
ČASŤ I. : MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM , 9
MARKETINGOVÝ VÝSKUM A NÁKUPNÉ SPRÁVANIE 9
DOTAZNÍK 15
II. ČASŤ : SEGEMENTACIA TRHU, VYBER CIELOVYCH SKUPIN, TVORBA TRHOVEJ POZICIE 17
III.ČASŤ : MARKETINGOVY MIX 23
PRODUKT, JEHO STRUKTURA,...
|
|
0,9 |
61x |
|
Marketingový výskum a informačné systémy - Základy marketingu
Poznámky6 s. / 1. roč. / doc
MARKETINGOVÝ VÝSKUM A INFORMAČNÉ SYSTÉMY
Charakteristika:
- potreba budovania -
→ Marketingový informačný systém = súhrn ľudí, zariadení a procedúr na zber, triedenie, analýzu, hodnotenie a distribúciu včasných a presných informácií.
Proces získavania informácií
I. URČENIE INFORMAČNÝCH POTRIEB
- efektívny prístup pri určovaní informačných potrieb (kto - manažér ľudských zdrojov, finančný manažér, ...) - efektívne (ani veľa informácií, ani málo, definovať iba to, čo potrebujeme zist...
|
|
0,1 |
10x |
|
Výskum trhu
Referát4 s. / 1. roč. / doc
Výskum trhuVýskum trhu je jednou zo základných súčastí marketingového riadenia podniku. Praktické marketingové úlohy musí riešiť každý podnik, ktorý sa akýmkoľvek spôsobom pokúša svoje výrobky predať. Výskum trhu je prakticky vždy spojený priamo, či nepriamo so spoznávaním potrieb, požiadaviek, či iných prejavov chovania sa spotrebiteľa alebo kupujúceho.
Pod marketingovým výskumom rozumieme získavanie, spracovanie, resp. znázornenie informácií, ktoré sú potrebné k identifikovaniu a analýze mark...
|
|
0,1 |
16x |
|
Metódy marketingového výskumu
Seminárna práca8 s. / 1. roč. / doc
Potrebujeme vôbec výskum? Odpoveď na túto otázku nie je vždy jednoznačná. Problém môže byť riešiteľný už aj za pomoci predchádzajúcich realizovaných výskumov, prípadne s pomocou starších dát a analýz bez toho, aby sme zbytočne plytvali časom a finančnými prostriedkami z rozpočtu. Je možné, že v nich nenájdeme priamo odpoveď na otázku, ktorú chceme riešiť, môžu nám však prinajmenšom poslúžiť ako odrazový mostík pre formulovanie hypotéz. Marketingoví manažéri môžu získavať marketingové informácie ...
|
|
0,1 |
25x |
|
Marketingový výskum trhu a odbytová stratégia
Semestrálna práca13 s. / 1. roč. / doc
Efektívna komunikácia medzi dodávateľmi a spotrebiteľmi tovaru a služieb všetkých druhov je nevyhnutnou podmienkou každej modernej spoločnosti. Vyžadujú si to i narastajúce medzinárodné prepojenia. Dodávatelia potrebujú porozumieť požiadavkám spotrebiteľov, aby mohli zefektívniť ponuku svojich služieb, čo najlepšie vyhovieť požiadavkám spotrebiteľov a efektívne skombinovať vlastnosti produktov a služieb, ktoré ponúkajú. Toto všetko tvorí ciele marketingového výskumu.
|
|
0,1 |
5x |
|
Úloha výberu portfólia na kapitálovom trhu pomocou kompromisného programovania (Nemecko, Japonsko)
Projekt5 s. / 5. roč. / doc
Finančné modelovanie - projekt 3. Nemecko - Japonsko.Ukážka:Použitím kritéria očakávaného výnosu a rozptylu výnosu sme úlohu výberu portfólia zapísali ako úlohu kompromisného programovania v tvare:min Lp = [ p * |u1 - f1| p + p * |u2 - f2|p ]1/pza podmienok: w patrí do Wp pričom , sú nezáporné váhy priradené kritériám f1= Ep, f2= -Vp.
|
|
0,2 |
14x |
|
Výskum trhu
Semestrálna práca26 s. / 3. roč. / doc
Výskum o doplnení sortimentu školského bufetu o zmrzlinu sme previedli na vzorke 60 študentov. Bola zastúpená každá fakulta, pričom najväčšiu časť opýtaných tvorili študenti tretieho ročníka obchodnej fakulty. Pomer medzi dopytovanými mužmi a ženami bol takmer rovnaký.
Výsledok výskumu nám potvrdil, že väčšina respondentov navštevuje školský bufet a zistili sme, že priemerná týždenná návštevnosť predstavuje 2,75. Viac ako ¾ študentov by privítalo doplnenie sortimentu bufetu o nami navrhova...
|
|
0,2 |
18x |
|
Štátnice (UTC)
Vypracované otázky85 s. / 5. roč. / zip
Riadenie soicálno spoločenských systémov
Funkcie plánovania
Základné funkcie riadenia
Funkcie organizovania
Funkcie kontrolovania
Manažment ľudských zdrojov
Práca s ľudmi
Komunikácia
VEdenie a usmerňovanie ľudí
Rozhodovanie v mamažmente
Organizovanie vlastnej práce manažéra
Marketing a jeho základné funkcie
Prostredie marketingu
Marketingový informačný systém a výskum trhu
VÝber cieľového trhu
Marketingové plánovanie
VÝrobok a výrobková politika Ceny a cenová politika Distribúcia...
|
|
0,3 |
77x |
|
Seminárna práca na tému Prieskum trhu a marketing
Semestrálna práca17 s. / - roč. / doc
Marketing je určitá podnikateľská koncepcia, ktorá sa usiluje o nájdenie rovnovážneho stavu medzi záujmami dvoch protichodných síl- na jednej strane zákazníka, ktorý niečo chce a na druhej strane firmu, ktorá niečo ponúka. Cieľom marketingu je :• nasmerovať firmu tým smerom, aby sa firma orientovala na zákazníka a uspokojovanie jeho potrieb. To ako sa firma priblíži k požiadavkám svojho zákazníka, určuje aj jeho postavenie na trhu.
•
tvorba primeraného zisku, ktorý zabezpečí ďalší vzostup a ...
|
|
0,1 |
3x |
|
Vstup nového distribútora na slovenský trh
Prezentácia9 s. / 5. roč. / ppsx
Ukážka:Cieľom môjho výskumu trhu bolo zistiť postoje odberateľov elektrotechnických súčiastok pre prípad vstupu nového distribútora elektrotechnických súčiastok na slovenský trh.
|
|
0,1 |
4x |
|
Realizačná etapa
Referát2 s. / 1. roč. / doc
Realizačná etapa predstavuje uvedenie marketingového plánu efektívnym spôsobom do každodennej praxe. Spočíva v prevedení marketingového plánu do akcie tak, aby bol dosiahnutý cieľ formulovaný v marketingovom pláne. Zahrňuje súbor aktív, prostredníctvom ktorých sa číselné údaje i verbálne formulované úlohy plánu menia na reálne výrobky a služby. Všetky aktivity sú koordinované vedúcim marketingu, aj keď za niektoré sú zodpovedné osoby z iných oddelení firmy. Marketingový riaditeľ je vybavený taký...
|
|
0,1 |
4x |
|
Dotazník z oblasti výskumu trhu
Semestrálna práca6 s. / 3. roč. / doc
Fiktívny dotazník vytvorený pre štúdijnú prácu s predmetu výskum trhu.
Meander park Oravice leží na území regiónu Oravy – Západné Tatry, takmer na hranici s Poľskou republikou, len niekoľko kilometrov od mesta Zakopané. Meander park je termálny park, ktorý využíva prírodnú termálnu vodu s blahodarnými účinkami s teplotou 58°C vyvierajúcu z hĺbky 1611 m. Ochladená termálna voda sa vlieva do všetkých bazénov v areáli Meander Park o ploche 1545 m2.
Termálna voda je vysoko mineralizovaná sodno ...
|
|
0,1 |
10x |
|
Výskum trhu - Analýza výsledkov
Analýza16 s. / 3. roč. / ppt
Bezpečnosť ako prvý najdôležitejší problém v Ostrave označilo 22,70 % opýtaných respondentov. Za druhý najdôležitejší problém ju označilo 5,74 % opýtaných respondentov. Za tretí najdôležitejší problém ju označilo 9,08 % opýtaných respondentov. 62,48 % opýtaných respondentov nepovažuje otázku bezpečnosti v Ostrave za prioritný problém, preto ju neoznačilo vôbec.
Parkovanie ako prvý najdôležitejší problém v Ostrave označilo 18,42 % opýtaných respondentov. Za druhý najdôležitejší problém ho označ...
|
|
1,4 |
3x |
|
Výskum trhu - Antikoncepcia
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / doc
Pri skúmaní informovanosti o antikoncepcii používanej mladými ľuďmi navštevujúcimi Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity, ktorých vek bol medzi 20. – 26. rokom sme dospeli k týmto základným záverom:
- priemerný vek kedy začínajú mladí ľudia so sexom je medzi 17. a 18. rokom,
- medzi najpoužívanejšie typy antikoncepcie patria tabletky (60%) a prezervatívy (56%),
- pri výbere ochrany pred nechceným počatím sa opýtaní najviac spoliehajú na odporúčania od lekára alebo zvažujú štatistické spoľah...
|
|
0,3 |
11x |
|
Príklady na výpočet ku skúške z MVT
Študijný materiál4 s. / 2. roč. / docx
Príklady pre výpočet veľkosti malej aj veľkej vzorky z predmetu Metody Výskumu Trhu.
|
|
0,1 |
0x |
|
Návrh výskumu trhu
Analýza1 s. / 3. roč. / doc
Vedenie televíznej spoločnosti TA3 zadalo svojmu marketingovému oddeleniu úlohu o sledovanosti televíznych novín v Slovenskej republike. Nás, ako zamestnancov marketingového oddelenia televíznej spoločnosti TA3 zaujímam, aká je sledovanosť televíznych novín na jednotlivých televíznych staniciach v Slovenskej republike. Náš prieskum je zameraný na zistenie záujmu potenciálnych aj stálych divákov. V súčasnosti je konkurencia v tomto segmente výrazná, preto sme sa rozhodli realizovať výskum trhu..C...
|
|
0,1 |
3x |
|
Výskum trhu
Semestrálna práca35 s. / 3. roč. / doc
1. NAVRH PROJEKTU
1.1 Charakteristika marketingového problému
Výskum sa uskutoční na základe požiadavky externého záujemcu, ktorý si nás najal na marketingový výskum orientovaný na zistenie záujmu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave o univerzitné internetové rádio.
Dôležitou časťou výskumu bude odhalenie záujmu študentov o univerzitné rádio, okruh požadovaných informácií, štýl hudby a najoptimálnejšom vysielacom čase.
Východiskom výskumu je prieskum spoločnosti TNS SK zaoberaj...
|
|
0,3 |
13x |
|