Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Výber distribúcie organizácie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13263
Posledná úprava
11.11.2020
Zobrazené
1 564 x
Autor:
zemloffka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V tejto seminárnej práci sa bližšie zameriavame na problematiku distribučných kanálov. Bližšie charakterizujeme funkcie distribučných kanálov, ich jednotlivé typy a štruktúru, etapy projektovania distribučných kanálov, ako aj konflikty vznikajúce medzi účastníkmi týchto kanálov. Taktiež sa v tejto práci môžete oboznámiť s tým, kto je obchodný cestujúci a obchodný zástupca, aké sú ich funkcie a aký je medzi nimi rozdiel.

Kanál distribúcie je „usporiadaný súbor inštitúcií, ktorý má za úlohu zabezpečiť disponibilitu tovarov a služieb spotrebiteľom za prijateľných ekonomických a ekologických podmienok“.
Distribučné kanály ako celok majú dve súčasti, a to:
1. distribučný kanál, v ktorom sa realizujú transakcie, teda ciele, úlohy a procesy akvizičnej, administratívnej distribúcie (nehmotné toky),
2. distribučný kanál, v ktorom sa realizujú ciele, úlohy a procesy fyzickej distribúcie (hmotné toky).
Aj napriek tomu, že činnosť obidvoch súčastí je harmonizovaná, nemusí sa priebeh procesu v oboch distribučných kanáloch kopírovať.
...

Kľúčové slová:

distribúcia

kanál

distribučný kanál

trh

výskum trhu

financovanie

výrobca

spotrebiteľ

maloobchod

veľkoobchod

jobber

cieľ distribúcie

obchodný cestujúci

obchodný zástupca

tovar



Obsah:
  • Úvod 1
    Distribučné kanály 2
    Funkcie distribučných kanálov 3
    Typológia kanálov distribúcie 3
    Priamy kanál distribúcie 5
    Nepriamy distribučný kanál 6
    Štruktúra distribučného kanála 8
    Etapy projektovania distribučných kanálov 9
    Konflikty medzi účastníkmi distribučného kanála 10
    Obchodný cestujúci 11
    Obchodný zástupca 12
    Zoznam bibliografických odkazov 15

Zdroje: