Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Výskum a výber cieľových trhov

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17750
Posledná úprava
06.01.2009
Zobrazené
947 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
8. Výskum a výber cieľových trhov
(Identifikácia trhových segmentov, Segmentácia trhu, Hodnotenie trhových segmentov, Výber trhového segmentu)

Trhy: súhrn existujúcich a potenciálnych kupujúcich (pre marketéra), všetci kupujúci a predávajúci (pre ekonóma)
Vývoj: 1. masový mkt.: hromadná výroba, distribúcia i promotion pre všetkých kupujúcich
2. mkt. hĺbky produktového mixu: 2 a viac výrobkov (rôzne vyhotovenia) – rôzne varianty produktov
3. cielený mkt.: identifikácia trhových segmentov – výber segmentu – vývin produktu pre segmenty
Cielený mkt.: segmentácia trhu (rozdelenie kupujúcich do skupín), hľadanie cieľových skupín (hodnotenie príťažlivosti a výber skupiny), vymedzenie trhovej pozície (v konkurencii)

Kľúčové slová:

Identifikácia trhových segmentov

Segmentácia trhu

Hodnotenie trhových segmentov

Výber trhového segmentu