Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Manažment obchodnej firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
ťahák
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6646
Posledná úprava
09.08.2018
Zobrazené
1 717 x
Autor:
gabistar
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Obchodom označujeme súhrn všetkých činn., kt. sa vykon. na zabezpeč. kúpy a predaja, ale aj ako označenie všetkých org. a podnikateľ. subj., kt. sa uvedenou činn. zaoberajú. O možno chápať v širšom a užšom význame. Obchod ako činnosť (funkčné chápanie, širší pojem) je činnosť zahrňujúca nákup a predaj všetkými subjektami, napr. výrobcovia, poskytovatelia rôz. druhov S. V najširšom slova zmysle patria do O teda aj S. Ide o S súvisiace s predajom T (pr. objednáv., rezervovanie T, úprava, montáž..)ako aj S, podstatou ktorých je predaj určitých činností (osob. S, predaj bankových P). Obchod v inštitucionálnom chápaní predstavuje všetky subjekty, kt. hlavnou činn. je nákup a predaj T. Je to O vykonáv. inšt. zapísanými do OR ako obch. podniky. Patria k nim hl. MO a VO podniky.

Kľúčové slová:

plánovanie

outplacement

kontrola

controling

nákup tovaru

rozhodovanie

personálne poradenstvo

assesment center

manažment obchodnej firmy



Obsah:
  • Významy manažmentu
    Planovanie
    Organizovanie
    Funkcionálna oš
    Objektová oš
    Metódy výberu prac
    Faktory ovplyv. štýl riadenia
    Techniky tm
    Personálne poradenstvo
    Personálny leasing
    Assesment center
    Outplacement
    Kontrola
    Kontrola a info
    Controling
    Rozhodovanie
    INformačné systémy mo
    Nákup tovaru
    Skladovanie tovaru
    Pracovné režimy