Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Zhodnotenie programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja mesta Banská Bystrica

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40147
Posledná úprava
05.05.2012
Zobrazené
1 754 x
Autor:
palin90
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod
Program sociálneho a hospodárskeho rozvoja mesta Banská Bystrica na roky 2007 - 2013 (ďalej len PHSR) je strednodobý strategický dokument, ktorý definuje komplexnú predstavu o budúcnosti rozvoja mesta Banská Bystrica. Bol spracovaný na základe zákona NR SR č. 503/2001 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja, novelizovaného zákonom NR SR č. 351/2004 Z.z. Iniciátorom a garantom Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja mesta je mesto Banská Bystrica, užívateľmi programu sú všetci občania, podnikatelia, súčasné a budúce inštitúcie v meste.

2. Proces tvorby strategického dokumentu
Mesto Banská Bystrica vytvorilo svoj program hospodárskeho a sociálneho rozvoja mesta Banská Bystrica na roky 2007-2013 na pôde mesta v období od júna 2006 do marca 2007. Mesto pri tvorbe programu spolupracovalo so spoločnosťou M.B.Consulting a so širokou verejnosťou. Keď sa rozprávame o spracovateľovi programu - spoločnosťou M.B. Consulting, nejde ani tak o spoločnosť ako o živnostenskú činnosť Ing. Magdalény Bernátovej PhD. ktorá je konzultantkou v oblasti či už strategického plánovania ale aj v oblasti marketingu území a mnoho ďalších. Len pre zaujímavosť Ing. Bernátová pôsobila v 90-tych rokoch aj na Ekonomickej fakulte UMB a spoluzakladala Inštitút rozvoja obcí, miest a regiónov EF UMB, ktorý už dnes v tejto podobe neexistuje.
...

Kľúčové slová:

PHSR mesta Banská Bystrica SWOT analýza Program sociálneho a hospodárskeho rozvoja územia Akčný plán Vízia Marketing územia Manažment územia



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Proces tvorby strategického dokumentu
    3. Analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia
    4. Analýza SWOT
    5. Stanovenie vízie
    Strategické zámery a ich ciele, resp. priority
    6. Plán implementácie strategických zámerov a cieľov a plán monitorovania implementácie
    Monitoring a vyhodnocovanie
    7. Finančné zabezpečenie plnenia strategických zámerov a cieľov priorít
    8. Marketingová časť PHSR mesta Banská Bystrica
    8.1. Nositelia marketingu územia
    8.2 Marketingové analýzy SWOT
    8.3 SWOT analýza cestovného ruchu, pre nástroj marketingového mixu Produkt
    8.4 SWOT analýza cestovného ruchu pre nástroj marketingového mixu – Cena
    8.5 SWOT analýza cestovného ruchu, pre nástroj marketingového mixu – marketingová komunikácia
    8.6 SWOT analýza cestovného ruchu, pre nástroj marketingového mixu – dostupnosť
    8.7 SWOT analýza cestovného ruchu, pre nástroj marketingového mixu – ľudia
    9 Analýza trhu
    10. Trh organizácií
    11. Analýza konkurencie
    12. Prílohy k štruktúre obyvateľstva a organizácií
    Tabuľka: Veková štruktúra obyvateľov
    Tabuľka: Štruktúra obyvateľstva podľa dosiahnutého stupňa vzdelania
    Tabuľka: Štruktúra obyvateľstva podľa vybraných ekonomických činností
    Tabuľka: Veľkostná štruktúra organizácií
    Tabuľka: Organizačná štruktúra hospodárstva

Zdroje:
  • Rozvoj miestnej samosprávy Čapková 2004
  • Strategické marketingové plánovanie územia Vaňová 2006