Základy marketingu - Distribúcia
		
		
				
						
								| Prípona .doc
 | Typ seminárna práca
 | Stiahnuté 38 x
 | 
						
								| Veľkosť 0,1 MB
 | Jazyk slovenský
 | ID projektu 8921
 | 
						
								| Posledná úprava 10.05.2018
 | Zobrazené 2 165 x
 | Autor: -
 | 
						
								|  Zdieľaj na Facebooku | 
						
								| Detaily projektu | 
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Distribučná politika nezahŕňa len fyzickú distribúciu tovaru, plánovanie stratégie distribučného reťazca a skladovú politiku, ale aj parametre, ako sú vzdialenosť k zákazníkovi, politiku predajných miest a starostlivosť alebo prácu so zákazníkom v mieste jeho kontaktu s podnikom. Tento proces sa uskutočňuje prostredníctvom predajných miest, prijímacích kancelárií alebo priamo u zákazníka doma. Táto časť marketingových nástrojov zahŕňa predovšetkým zákazníka. Samotná fyzická distribúcia a stratégia odbytového kanálu je pritom len spôsob prístupu a spôsob dosiahnutia zákazníka, čiže len časť celej problematiky.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  marketing
		  		  distribúcia
		  		  distribučné testy
		  		  stratégia
		  		  push
		  		  pull
		  		  politika miesta
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Úvod
 Distribučná politika
 Marketingové distribučné cesty
 Spôsoby prístupu k trhu prostredníctvom distribúcie
 Intenzívna distibúcia
 Exkluzívna distribúcia (výhradná)
 Selektívna stratégia (výberová)
 Stratégie push a pull
 Fyzická distribúcia
 Politika miesta
 Záver
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.