Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Vplyv médií na osobnosť človeka

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
134 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10794
Posledná úprava
14.06.2019
Zobrazené
9 468 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Žijeme vo svete, kde sa masovokomunikačné prostriedky stali neodmysliteľnou súčasťou nášho denného života. Stretávame sa s nimi na každom kroku. Veď azda dnes už niet príbytku, v ktorom by nemali televízny prijímač, rádio, niet rodiny, kde by sa nečítali noviny, časopisy...Donedávna sa rodina skladala z rodičov, detí, prípadne ešte ďalších pokrvných príbuzných. Dnes sa rodinný okruh značne rozšíril, lebo v určitom zmysle doň vstupujú televízni hlásatelia, rozhlasoví reportéri, herci, politici, športovci a mnoho iných slávnych osobností, ktoré reprezentujú rozmanité ideológie a ponúkajú rozličné hodnoty. Z tohto faktu plynie mnoho úžitkov, ale rovnako sa v ňom skrýva aj mnoho nástrah a nebezpečenstiev. V minulosti bola úloha médií hlavne informačná, no dnes sa táto primárna funkcia stala skôr iba doplnkovou. S vývinom doby, spoločnosti a rôznych technológií sa z médií stala nebezpečná zbraň. Média a to hlavne prostredníctvom televízie majú neobyčajne silnú moc. Výraznou mierou sa podieľajú na formovaní verejnej mienky, životných postojov, či životného štýlu. ..O vplyve masmédií a televízie vo všeobecnosti boli v posledných rokoch vedené mnohé diskusie. Najviac diskutovanou témou bolo násilie v televízii a jeho negatívny vplyv na agresívne správanie detí a adolescentov.

Kľúčové slová:

televízia

rozhlas

internet

rádio

médiá

audiocoaching

videocoaching

sociálna práca

tlač

celoživotné vzdelávanie

vplyv masmédií



Obsah:
  • Úvod
    1. Jednotlivé média - ich výhody a nevýhody
    1. 1 Televízia
    1.2 Rozhlas
    1. 3 Tlač
    1. 4 Internet
    1.5 Ďalšie druhy médií
    2. Médiá v procese vzdelávania dospelých
    2. 1 Formálne a neformálne vzdelávanie dospelých
    2.2 Doplňovanie vzdelania prostredníctvom médií
    2.3 Médiá a sociálna práca
    2.4 Celoživotné vzdelávanie a pôsobenie médií
    3. Efektívna komunikácia s médiami
    3.1. Audiocoaching a videocoaching
    3.2 Propagácia vzdelávania dospelých
    Záver