Správa o absolvovaní odbornej praxe v podniku Omega SLOVAKIA
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
				
						
								| Prípona .doc
 | Typ seminárna práca
 | Stiahnuté 173 x
 | 
						
								| Veľkosť 0,1 MB
 | Jazyk slovenský
 | ID projektu 10484
 | 
						
								| Posledná úprava 05.06.2019
 | Zobrazené 16 222 x
 | Autor: -
 | 
						
								|  Zdieľaj na Facebooku | 
						
								| Detaily projektu | 
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Odbornú prax som absolvovala v podniku Omega SLOVAKIA, spol. s r.o. vo Vrútkach, pod vedením konateľa spoločnosti pána Bošku. 
Cieľom mojej odbornej praxe bolo oboznámiť sa s fungovaním podniku ako celku, jeho okolím, funkciami jednotlivých pracovníkov a náležitosťami vyplývajúcimi z riadenia obchodnej firmy. 
Vo svojej práci som sa venovala najmä práci ekonomického oddelenia a jeho prepojenia s ostatnými oddeleniami. Pre firmu je nesmierne dôležité, aby spolupráca medzi jednotlivými oddeleniami bolo čo najhladšia a aj kvôli tomu zavádza počítačový informačný systém. V práci som sa preto okrajovo venovala aj informačným technológiám a ich implementácii v modernom podnikateľskom svete. V dnešnej dobe predstavujú informácie najcennejší majetok, ktorý organizácie majú, preto si zaslúžia našu pozornosť systémy, ktoré nám umožňujú ich lepšie usporiadanie a riadenie. Informácie sa ukladajú v rôznych podobách, ja som sa však zamerala len na informačné systémy ako celok. Ďalej som sa zamerala na opis práce marketingového a logistického oddelenia ako neoddeliteľnej súčasti podnikovej kultúry. 
Pri zostavovaní práce som využila teoretické poznatky z niektorých predmetov absolvovaných v priebehu štúdia - predovšetkým Podnikové financie a Manažment.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  odborná prax
		  		  marketing
		  		  logistika
		  		  komunikácia
		  		  Omega
		  		  komunikácia so zákazníkmi
		  		  informačný systém
		  		  informačné technológie
		  		  zamestnanci
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Obsah 
 Úvod
 1. Charakteristika podniku, jeho okolia a predmetu činnosti
 2. Ekonomické oddelenie
 3. Informačný systém (IS)
 4. Marketing
 Komunikácia so zákazníkom
 Komunikácia so zamestnancami
 5. Logistika
 Záver
 Zoznam použitej literatúry a zdrojov
Zdroje: 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.