Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingový výskum - seminárna práca

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7183
Posledná úprava
12.01.2018
Zobrazené
2 351 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Naša spoločnosť uvažuje o rozšírení ponuky svojho tovaru. Zároveň chce zistiť či sú spotrebitelia dostatočne informovaný o jej doterajších výrobkoch, či a ako sú výrobky obľúbené, a aké výrobky by privítali spotrebitelia v budúcnosti.
Vzorku som vytvoril zo skupiny externých študentov UK v Bratislave. Oslovil som 20 študentov.

Výskum priniesol nasledovné zistenia:
• Najviac opýtaných vypije za deň 0,5 až 1,5 litra tekutín a to až 50%, o 5% menej opýtaných vypije za deň 1,5 až 2,5 litra tekutín.
• Najobľúbenejšími nápojmi pre opýtaných sú minerálne vody a ovocné šťavy, oboje získali po 35%. Najmenej obľúbené sú energetické a sladené nápoje, ktoré získali oboje po 35%.

Kľúčové slová:

Frequency Tables

Statgraphics

Metodika prieskumu

Manažérske zhrnutie

tovar

spotrebitelia

energie



Obsah:
  • Manažérske zhrnutie -2-
    Účel prieskumu -3-
    Metodika prieskumu -3-
    Výsledky a poznatky -4-
    Krížové tabuľky -5-
    Závery a odporúčania -13-
    Prílohy -15--33