Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23312
Posledná úprava
04.05.2009
Zobrazené
1 667 x
Autor:
juromi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prečo je spoločnosť marketingovo orientovaná?
- Môžeme to tvrdiť z dôvodu prístupu spoločnosti k zákazníkom a obchodovania so zákazníkmi.
- Spoločnosť MIHI s.r.o., sa snaží čo najlepšie uspokojiť potreby a želania zákazníkov s cieľom rozvoja dlhodobej spolupráce
- Má stanovené marketingové ciele, ktoré majú viesť k väčšiemu zastúpeniu na Slovenskom trhu a k dosahovaniu vyšších výsledkov a hlavne k väčšej spokojnosti zákazníkov.
Zákazník:
- Zákazníkom spoločnosti Mihi s.r.o je na jednej strane priamy spotrebiteľ (konzument) a na druhej strane obchodník, ktorý ďalej distribuuje výrobky spoločností Mihi s.r.o a sústreďuje sa hlavne na export, alebo veľkoobchod.
- Spoločnosť Mihi s.r.o neselektuje zákazníkov, nakoľko široké portfólio výrobkov je vhodné aj pre mladú generáciu, ale aj pre staršiu.
- Cieľom spoločnosti je osloviť každého zákazníka z každej časti spoločnosti a k tomu aj prispôsobuje svoje výrobky.
Potreby zákazníkov:
-Potreby zákazníkov spoločnosti Mihi s.r.o sú jednoznačné- potlačiť a obmedziť potrebu smädu pri dosiahnutí čo najväčšieho zážitku z chuti nápoja, pri zachovaní nutričných hodnôt v nápoji a samozrejme s obmedzením konzervačných látok.
- Cenová politika spoločnosti si zakladá na potrebách obyvateľstva a k tomu aj prispôsobuje ceny produktov

Kľúčové slová:

marketing

zákazník

dopyt

transakcia

makroprostredie

mikroprostredie

matica rastu a podielu