Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Strategický manažment - rozbor spoločnosti China Telekom

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
1,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41571
Posledná úprava
16.02.2013
Zobrazené
1 452 x
Autor:
eva.sadecka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Seminárna práca zemeraná na rozbor spoločnosti China telekom podľa rebríčka úspešnosti v svetovom meradle Forbes. 

Seminárnu prácu zameriavam na spoločnosť, ktorá je integrovaným poskytovateľom širokej škály telekomunikačných služieb v Čínskej ľudovej republike.
Touto prácou sa Vám budem snažiť bližšie priblížiť podnikateľské prostredie v rámci telekomunikácii v Číne a charakterizovať China Telecom, bližšie popísať jej úspechy, produkty, dcérke spoločnosti ...
Spoločnosť je v danej krajine gigantom v poskytovaní telekomunikačných služieb, snaží sa presadiť aj na trhoch v Ázii, Amerike, Európe a začala spolupracovať aj s Austráliou. Neustále prináša nové produkty, čím si získava neustále nových zákazníkov. Avšak v krajine, kde je materskou spoločnosťou sa špekuluje o tom, či nie je monopolná, čo sčasti podporuje aj čínska vláda. Ja sa Vám budem snažiť v tejto práci priblížiť a vysvetliť ,prečo má China Telecom tento nechcený „titul“.
Konkurencia v telekomunikačnom priemysle vo svete je vysoká, ale hlavným konkurentom tejto spoločnosti sú krajanské podniky a to China Unicom a China Telecom, preto sa snaží China Telecom byť najsilnejším konkuretom.

Kľúčové slová:

strategický manažment

China Telekom

telekomunikačný priemysel



Obsah:
  • ÚVOD 4
    1 Telekomunikačný priemysel v ľudovej republike Číny 5
    2 Cieľ práce, metodika práce a metódy skúmania 6
    3 Zlúčenie telekomunikačných spolčností 7
    3.1 China Telekom 8
    3.1.2 Inovácie sietí 9
    3.2. Dcérske spoločnosti China Telecom 11
    3.2.1 China Telecom Europe 11
    3.2.2 China Telecom Australia 11
    3.2.3 China Telecom USA 11
    3.2. 4 China Telecom Canada 12
    3.3 Konkurencia - vnútroštátna 13
    3.3. 1 Zahraniční investori 14
    3.3.2 Konkurencia - medzištátna 14
    DISKUSIA 16
    ZÁVER 17
    ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 18
    Prílohy

Zdroje:
  • Forbes