Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM)
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
52 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18729 |
Posledná úprava
22.01.2009 |
Zobrazené
1 337 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Riadenie vzťahov so zákazníkmi alebo manažment vzťahov so zákazníkmi (angl. customer relationship management, CRM) je odvetvie manažmentu, ktoré sa zaoberá vzťahmi so zákazníkmi.
Zaoberá sa zvládnutím všetkých vzťahov, ktoré sa týkajú komunikácie firmy so svojím zákazníkom. Je orientovaný hlavne na udržanie existujúceho zákazníka a ponuku produktov, ktoré budú vyhovovať práve jemu.
Kľúčové slová:
crm
RIADENIE VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI
Zdroje:
- customer relationship management, RIADENIE VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.