Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 031   projektov
0 nových

Metódy tvorby trhových cien

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28068
Posledná úprava
26.11.2009
Zobrazené
489 x
Autor:
silvijka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Metódy tvorby trhových cien



Pri stanovení ceny firma prihliada k svojim cieľom, ktoré chce dosiahnuť, k podmienkam, v ktorých sa momentálne nachádza a k fázy životného cyklu produktu. Voľba metódy sa teda odvíja páve od nich.
Cena je odrazom kvality výrobku, jeho užitočnosti ale tiež ovplyvňuje zákaznícky dopyt po danom výrobku.
Firma by teda mala poznať tzv. „3C“. Sú to zákaznícka dopytová funkcia (Customer demand schedule), nákladová funkcia (Cost function) a konkurenčné ceny (Competitors´ prices).

Kľúčové slová:

cena

tvorba trhových cien

Metódy tvorby trhových cien


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko