Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingové analýzy (zahrňa všetky matice, analýzy portfóliá a ostatné)

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41892
Posledná úprava
14.04.2013
Zobrazené
971 x
Autor:
pallo888
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD
Charakteristika firmy WOOD-DOW
Firma WOOD-DOW vznikla a bola založená v roku 2009. Jej zameraním je výroba drevených eurookien a dverí, vyrábaných sériovo ale aj na požiadanie v rôznych rozmeroch, a ich následný predaj. Spoločnosť WOOD-DOW je spoločnosť s ručením obmedzeným, ktorá bola založená tromi spoločníkmi. Veľkosť firmy môžeme definovať z hľadiska počtu zamestnancov, ktorý predstavuje desať zamestnancov vo výrobe, dvaja zamestnanci v sklade, dvaja zamestnanci na rozvoz a jeden zamestnanec v administratíve.

Názov spoločnosti: WOOD-DOW s. r. o.

Vízia: Víziou spoločnosti WOOD-DOW je byť lídrom na Slovenskom trhu s drevenými euro oknami a dverami

Misia: Misiou spoločnosti WOOD-DOW je poskytnúť zákazníkom špičkovú kvalitu drevených eurookien a dverí za čo najlepšie ceny a taktiež poskytnúť čo najviac rozmerov a variácii okien a dverí.

Ciele firmy: zvýšiť celkové tržby z predaja ( zisk ) o 15% za rok
...

Kľúčové slová:

konomické ukazovatele firmy

trh

odbyt

konkurencie firmy

SWOT

BCG matica

ABC analýza

záverečná marketingová správa



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Ekonomické ukazovatele firmy
    3. Trh, odbyt a konkurencie firmy
    4. Analýza SWOT
    5. Analýza portfólia, BCG matica
    6. ABC analýza
    7. Segmentácia
    8. Záverečná marketingová správa