Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 609   projektov
7 nových

Marketing Nay elektrodomu

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13305
Posledná úprava
18.11.2020
Zobrazené
985 x
Autor:
-
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Charakteristika firmy
Na začiatku 90-tych rokov bola spoločnosť NAY jednou z prvých spoločností, ktoré začali veľkoobchodne dodávať a distribuovať elektroniku od renomovaných svetových výrobcov (SONY, Panasonic, Grundig a mnohé iné). V roku 1992 začala spoločnosť prevádzkovať sieť menších maloobchodných predajní na Slovensku a na Morave. Po rozdelení Československa sa však všetky obchodné aktivity sústredili na územie Slovenskej republiky.
V roku 1998 začala spoločnosť NAY úspešne rozvíjať koncept veľkoplošných predajní a rozbehla pilotný program s obchodným názvom NAY ELEKTRODOM. V súčasnosti NAY prevádzkuje 19 moderných predajní v 17 mestách na Slovensku (v Bratislave až 3 predajne, Banskej Bystrici, Košiciach, Komárno, Levice, Nitre, Poprade, Prešove, Trnave, Trenčín, Žiline, Malackách, Nových Zámkoch, Prievidzi a Michalovciach, Zvolen, Martin).
NAY Elektrodomy ponúkajú široký sortiment kvalitných produktov známych značiek pod jednou strechou, a okrem toho poskytujú aj rozsiahle spektrum služieb pre zákazníkov. Patria sem: garancia najnižšej ceny, PC konektivita, PC klinika, vernostný NAY klub, zapožičanie tv a mobilného telefónu, predaj na splátky, predaj cez internet, možnosť okamžitej výmeny, nadštandardná záruka, ekologická likvidácia starých spotrebičov, internet zadarmo, odvoz a montáž tovaru.
Tým, že spoločnosť začala systematicky budovať obchodnú sieť predajní pod názvom NAY Elektrodom, rozšírila svoju pôsobnosť na celé územie Slovenska a výrazne posilnila svoje postavenie na trhu. V roku 2004 predstavoval podiel spoločnosti na trhu 18 % percent a do júla roku 2005 vzrástol až na 20,1%. V súčasnosti podiel na trhu spoločnosti predstavuje celkom 23%, čo potvrdzuje samotné líderstvo firmy.
...

Kľúčové slová:

firma

trh

cena

sortiment

kvalita

dizajn

produkt

NAY

elektrodom

biela technika

čierna technika

logo

logo firmy

SWOT analýza

manažment

marketing



Obsah:
  • Charakteristika firmy - 3 -
    História - 3 -
    Logo NayElektrodomu - 4 -
    Trh - 5 -
    Program rastu - 6 -
    Udržať erudovanosť - 7 -
    Prečo sú oproti konkurencii lepší - 8 -
    Marketingový mix 4 P - 8 -
    Produkt - 8 -
    Cena - 8 -
    Miesto - 8 -
    Komunikácia - 8 -
     sortiment - 8 -
     kvalita - 8 -
     dizajn - 8 -
     značka - 8 -
     balenie - 8 -
     servis - 8 -
     záruka - 8 -
    C E L K O V Ý T R H - 8 -
    Produkt - 9 -
    Sortiment - 9 -
    Biela technika: - 9 -
    Čierna a šedá technika: - 9 -
    Rozdelenie predajní na Slovensku - 10 -
    1.2 Štruktúra predaja podľa teórie 2005 - 11 -
    Druh - 12 -
    Prostriedok - 12 -
    Príklady - 12 -
    Neosobné - 12 -
    Publicita - 12 -
    Oddelenie veľkoobchod - 13 -
    Ďalšie oddelenia - 13 -
    SWOT analýza - 14 -
    Príležitosti - 14 -
    Silné - 14 -
    Riziká - 14 -
    Hodnotenie SWOT analýzy - výsledky - 14 -
    Čo spoločnosť Eay Elektrodom ešte čaká - 15 -
    Dodávatelia - 15 -
    Záver - 16 -
    Zoznam použitej literatúry - 17 -

Zdroje: